• 20 februari 2022 om 11:24

    https://youtube.com/watch?v=xDWYc8wPphs%3Fwmode%3Dopaque

    Wat is hij mooi.

    Alléén in nadeel, ik heb een gruwelijke hekel aan tanken en dat probeer ik ook met mijn auto uit te stellen tot het laatste moment. En dan ga je met de nieuwe twee keer moeten tanken. Maar wat is hij mooi. Of had ik dat al gezegd.

     

  • 5 april 2022 om 20:48

    Eindelijk kan ik ze bestellen.

    En bestellingen ook geplaatst.

    Ik ben benieuwd hoe ze rijden.

  • 26 juni 2022 om 10:21

    Wat een ontzettend fijne motor is de T7 toch. Ik had afgelopen dagen een drie-daagse offroad rit, van zo’n 1000km. Beginnend bij Breda, Via limburg, langs het oosten van het land helemaal naar het noorden. Inclusief heen- en terugrit bijna 1300km gereden. Het zou mooi weer worden deze week, dus ik had bedacht om lekker met de T7 met nog de standaard bandjes te gaan. Donderdag was het nog erg warm en waren de paden ontzettend mul. Vrijdag heeft het heel erg geregend en was alles kletsnat en zaterdag was het eigenlijk heerlijk rijden. Ik miste op tijden wel de zij-noppen, maar het ging verrassend goed met de standaard bandjes.

    Jammere was dat ik echt op 15km voor het einde, dus na 985km te hebben gereden nog even een lekke band kreeg. Ik heb enorm staan worstelen om de bead van de band te breken. Ik had geen zin om te plakken en heb een nieuwe binnenband er in gestopt.

    En voor het eerst setje van eastbound kunnen proberen: Yamaha Ténéré 700 Wheel Service Kit (ik heb nog een eerdere versie, niet deze) en dat werkte perfect samen met de bandenlichters van ze. Setje past ook mooi onder het rally-zadel en heb ik dus altijd mee.

    Ik heb ABS standaard uitgezet door een bepaalde zekering er uit te halen. Werkt perfect.

     

  • 30 juli 2022 om 21:34

    Eindelijk kan ik ze bestellen. En bestellingen ook geplaatst. Ik ben benieuwd hoe ze rijden.

    en?

  • 9 augustus 2022 om 13:48

    Eindelijk kan ik ze bestellen. En bestellingen ook geplaatst. Ik ben benieuwd hoe ze rijden.

    en?

    Nou, ik heb cá 2600 km gereden en het meeste op asfalt.

    Vergeleken met de Pirelli:

    De heidenau is een stuggere band en die kan je met een lagere bandenspanning prima mee sturen. Op asfalt niet veel verschil met de Pirelli iets meer trillingen ivm dat het meer noppen gericht is maar niet hinderlijk. Of road lijkt hij een stuk beter hij geeft meer vertrouwen. Slijtage voor geen en achter 2mm. Pirelli had de zelfde waarde.

    Volgende aanpassingen is de vering.

     

  • 13 augustus 2022 om 09:38

    Ok, thanks. Ik heb nu de Mitas E-09 Enduro voor en achter. Zoals verwacht: in het terrein echt veel beter dan de Pirelli. Op de weg gaf de Pirelli mij echt een serieus strakker gevoel. Voorband slijt snel is mijn indruk. Moet meer naast de weg gaan rijden..