• 28 oktober 2017 om 08:38

    Jasp, ik heb het telefoonnummer van de ANWB Wegenwacht bij me.

    Da’s inderdaad handig… als je BMW rijdt.

    Ik zal ook nog kijken of ik nog een sleepkabel heb om mee te nemen.

    Ik schat toch in, dat mijn Scramblertje het wat zwaar gaat krijgen als die GS op sleeptouw genomen moet worden…

    Maar ik verheug me wel alvast op het samen koffie drinken, rijden en de smachtende dames in Deventer.

  • 28 oktober 2017 om 08:51

    Enne… ik zal proberen me te bekeren…
    Drie jaar geleden heb ik een oude Base-camp met Navi van Jona overgenomen, voor mijn Marokko-trippie.  Op één of andere manier heb ik de basiskaarten verwijderd en ik kan ook niets meer vinden wat op basiskaarten-bestanden lijkt.
    Heeft iemand dat voor me, en kan ik daarbij dan ook even Jip-en-Janneke uitleg krijgen hoe ik dat installeer? Liefst met plaatjes.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door jasper tornij.
  • 28 oktober 2017 om 10:39

    Het ziet er weer geweldig uit.. en het weer ziet er ook geweldig uit.weer klok

    Denk er aan dat je de klok een uurtje stilzet…

    En aangezien het een hele simpele, vrijblijvende gemakkelijke nietsvoorstellende organisatie is kan, mag en zou het leuk zijn als je je alsnog opgeeft.

    WEES WELKOM.

     

  • 28 oktober 2017 om 11:31

    Enne… ik zal proberen me te bekeren… Drie jaar geleden heb ik een oude Base-camp met Navi van Jona overgenomen, voor mijn Marokko-trippie. Op één of andere manier heb ik de basiskaarten verwijderd en ik kan ook niets meer vinden wat op basiskaarten-bestanden lijkt. Heeft iemand dat voor me, en kan ik daarbij dan ook even Jip-en-Janneke uitleg krijgen hoe ik dat installeer? Liefst met plaatjes.

    Inmiddels iets gevonden via OpenStreetMaps…
    Nou nog het kabeltje naar mijn 60CSx vinden….

  • 28 oktober 2017 om 15:08

    Heren en dame, ik heb me helaas wegens omstandigheden moeten afmelden.

  • 28 oktober 2017 om 20:22

    ik dacht al.wat is het rustig vandaag.

    zie jullie morgen

  • 29 oktober 2017 om 18:10

    Mijn mee-rijden was relatief kort, vandaag. Maar ik heb er wel weer van genoten om -na ruim anderhalf jaar-  weer eens een stukkie motor te rijden… (nou ja… MOTOR… ;-)  )

    Orga-team… HARTELIJK DANK !!!!

  • 29 oktober 2017 om 18:41

    Jossen,Bedankt voor de organisatie en begeleiding van deze culturele motorrit. Wegens een defecte verlichting kon ik de rit niet uitrijden. Gelukkig kwam ik nog met licht thuis. Volgend jaar nog maar ‘n keer overdoen!?

  • 29 oktober 2017 om 22:26

    Ja, ‘t was weer een leuke rit, mooie route en een gezellig gezelschap – toch 11 rijders, Ferry niet meegerekend !

    jammer genoeg moest ik ook al na de lunch naar huis. Volgend jaar overdoen? De dag dat de wintertijd ingaat is wel een geschikte.

    Orga en iedereen bedankt ?

    Frans

  • 30 oktober 2017 om 12:22

    Geweldig leuk om met “krachtpatser” Philip deze rit in elkaar te zetten.!!

    Dit was dus een tochtje langs de IJSSEL en misschien een idee om volgend jaar deze tocht langs het land van MAAS en WAAL te doen.  Zodat we bijvoorbeeld Rotterdam of Den Haag met een bezoek kunnen vereren.

    op de foto ontbreken Rob, Frans, Jasper en Roel.

    Allen bedankt voor de gezellige dag.