• 11 oktober 2017 om 23:16

    Op verzoek van onze Activiteiten boer en het gemis aan een activiteit op de kalender in Oktober moet het er toch maar eens van komen…  EEN HANZERIT op Zondag 22 29 Oktober.

    Een rit die ons door BIJNA alle Hanzesteden langs de IJSSEL stuurt en waar-schijnlijk voor vele DTA ers als BIJZONDER ervaren zal worden. Enkele HIGHLIGTS zullen de diverse prachtige nostalgische straatjes en pleinen zijn. Het Koggeschip in Kampen en de Brink in Deventer.

    KoggeschipDe Brink

    Nog leuker zullen de nog steeds begaanbare dijken tussen deze steden zijn en voor diegenen die hieraan behoefte hebben zal de route langs Gods oudste beroep voeren bekend onder de naam “Bokkingshang”..  Bokkingshang

    de groep zal waarschijnlijk niet wachten als men afstapt en binnen een “kijkje” wil nemen. Maar dat zal het probleem van een enkele vrijgezel zijn…

    De exacte volgorde wordt nog aan gewerkt.

    Het vertrek is vanaf Motorclub de Megafoon ( Stinzenlaan 81 te Twello ) waar vanaf half 10 de koffie klaar staat. Aansluitend de Briefing en het vertrek. Dit zal (aangezien we 160 leden hebben ) waarschijnlijk in 16 groepen van 10 zijn…..

    De groepen worden gemaakt op volgorde van aanmelding….

    Dus als je slim bent… !!!! haha

    Tot zondag 22 29 Oktober…. ( Philip en Jos G.)

    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Jos Gensen.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Philip.
  • 14 oktober 2017 om 23:05

    “Bokkingshang”.. Bokkingshang

    de groep zal waarschijnlijk niet wachten als men afstapt en binnen een “kijkje” wil nemen. Maar dat zal het probleem van een enkele vrijgezel zijn…

    Jos wist je wel dat vooral gehuwden vaak graag een “kijkje” willen nemen in dit soort gelegenheden ! Vrijgezellen kennen het veelal al wel !!!

  • 16 oktober 2017 om 10:29

    Mooi afsluiter van het jaar denk ik.

  • 20 oktober 2017 om 00:07

    Jammer dat de weermensen (genderneutraal) voor zondag zo’n slechte verwachting (geen voorspelling, want dat kunnen ze al helemaal niet) gegeven hebben. Afwachten of het door kan gaan, of is er nog een alternatieve datum ?

    vraag: is de GPS route (Garmin) al beschikbaar ?

    Frans

  • 20 oktober 2017 om 11:20

    @ Frans.

    Jos en ik hebben ook al het idee om het een week door te schuiven.

    Dan zijn de voorspellingen beter.

    Link voor de route:

    https://wetransfer.com/downloads/8b4781ad6af5880cb702f0661909647520171020091215/b517ed70e8c223a6b90bf9d82eb3d17620171020091215/a88c0b

     

     

  • 20 oktober 2017 om 11:25

    De rit is nu definitief doorgeschoven naar zondag 29 Oktober.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Philip.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 20 oktober 2017 om 21:10

    Volgende week ben ik er bij. Gaan we eerst noordwaarts, of doen we eerst de zuid-lus ?  (Ik gebruik  geen gps.  Uit overtuiging.)

  • 20 oktober 2017 om 21:50

    @Jasper

    Start Twello .

    En dan de Hanzesteden :

    Doesburg, Zutphen, Deventer, Hattem, Zwolle, Hasselt en Kampen.

  • 20 oktober 2017 om 23:25

    Goed idee om de rit een week uit te stellen, kunnen we ook nog wat kaarsjes branden voor mooi herfstweer
    Mijn motor staat klaar voor een mooie herfstige Hanzesteden Rit! (Mijn alternatieve Concept T7 )
    Eén probleempje, ik moet wel omstreeks 16 uur thuis zijn vanwege een verjaardag (die datum kon niet meer verzet worden!), ik zal dus tijdig moeten afhaken

  • 21 oktober 2017 om 00:14

    Goed idee om de rit een week uit te stellen, kunnen we ook nog wat kaarsjes branden voor mooi herfstweer Mijn motor staat klaar voor een mooie herfstige Hanzesteden Rit! (Mijn alternatieve Concept T7 ) Eén probleempje, ik moet wel omstreeks 16 uur thuis zijn vanwege een verjaardag (die datum kon niet meer verzet worden!), ik zal dus tijdig moeten afhaken

    geen probleem Frans.. de rechterhand bepaald de eindtijd?

  • 23 oktober 2017 om 22:43

    Nieuwe Datum, nieuwe kans om nog in te schrijven!

    Lijkt een mooie najaarsrit te kunnen worden, redelijke weersverwachting, wel fris, maar droog ?.

    vergeet niet je op te geven bij de Agenda ?.

     

     

  • 25 oktober 2017 om 19:31

    ik de er bij hoor .zie jullie zaterdag.

  • 25 oktober 2017 om 20:27

    ik de er bij hoor .zie jullie zaterdag.

    Ik hoop dat je je gps hebt geladen met de route.

    Want dan rij je wel alléén. Het in namelijk op zondag  (je mag dan ook uitslapen, de wintertijd is dan weer ingegaan ).

  • 27 oktober 2017 om 08:09

    Ik heb er zin in…. zondag….

    Wel alvast een “waarschuwing”… ik kom op de omgebouwde A1-rijbewijs-scrambler voor mijn zoon waar ik op de sleuteldag aan ben begonnen.
    En nu die helemaal in elkaar zit wil ik graag een soort van ‘langeduurtest’ met t dingetje gaan maken.  Dit lijkt me een mooie rit daarvoor.  Echter… Topsnelheid van de 124CC viertakt éénpitter ligt… bij wind mee…. rond de 85.     Graag jullie begrip, medeleven/medelijden….

  • 27 oktober 2017 om 23:23

    Jasp, ik heb het telefoonnummer van de ANWB Wegenwacht bij me.
    Ik zal ook nog kijken of ik nog een sleepkabel heb om mee te nemen.
    Je ziet, we helpen je graag, maar wel na eerst een foto genomen te hebben !
    Hopelijk neem je zelf een papieren, analoge wegenkaart mee (je weet wel die ouderwetse, onhandige platte kaarten die je in een tanktas op kunt vouwen).
    Als ongelovige in het gemak van een GPS kom je misschien dan toch nog wel thuis.
    Tot Zondag.
    Frans