• 8 november 2019 om 23:00

    Hadden jullie zelf geen GPS bij je ?
    of per ongeluk E10 getankt ?
    Wel ruime taxi’s !

    Barbera, wat is er gebeurd ?

  • 8 november 2019 om 23:38

    De Tenere liep al niet helemaal lekker toen ik van huis vertrok. Dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hij onderweg is afgeslagen, waar hij stationair had moeten blijven lopen.

    Opnieuw geprobeerd te starten en toen begaf de startmotor het ook nog eens.

    De Tenere had er overduidelijk geen zin in vandaag.

  • 10 november 2019 om 10:57

    Heb je nog garantie? Ik heb z’n nummer wel hoor…

  • 10 november 2019 om 11:46

    De Tenere liep al niet helemaal lekker toen ik van huis vertrok. Dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hij onderweg is afgeslagen, waar hij stationair had moeten blijven lopen. Opnieuw geprobeerd te starten en toen begaf de startmotor het ook nog eens. De Tenere had er overduidelijk geen zin in vandaag.

     

    En we hebben iets voor de sleuteldag.

  • 10 november 2019 om 22:37

    Vanavond weer eens met plezier een GPS route gemaakt en bewerkt. Mijn oude, vertrouwde Mapsource funkties weer kunnen gebruiken in het Basis Camp! En lekker opruiming gehouden in de oude zooi ?
    Gelukkig geen slapeloze nachten meer nadat ik bezig ben geweest met Garmin’s Base Camp.
    Philip bedankt ☺️

  • 11 november 2019 om 18:13

    En we hebben iets voor de sleuteldag.

    Ha ha! Je denkt toch niet dat ik daar een half jaar op ga zitten wachten?

  • 11 november 2019 om 18:18

    Frans, bedankt voor je gastvrijheid in je gezellige, knusse huis met jaloersmakende werkplaats.

    En Philip bedankt voor de uitleg. Ondanks dat ik later ben aangeschoven, nog een hoop van opgestoken.

  • 25 november 2019 om 09:25

    Heeft iemand foto,s gemaakt van de bijeenkomst?

    Ik schrijf een stukje voor in het jaarboek en een fotootje erbij maakt het weer wat leuker.

    Greets,

    Maurice

  • 25 november 2019 om 23:44

    Hai Maurice,

    Ik heb geen foto’s gemaakt van de bijeenkomst en heb dat eigenlijk ook niemand anders zien doen. Dus ik vrees dat je een mooie tekening moet maken voor in ons blad.

  • 26 november 2019 om 15:10

    Ff mn potloden opsnorren….Gevonden!

    • Gaat nu helemaal goed komen Barbera.

     

  • 27 november 2019 om 19:51

    Klopt er zijn geen foto’s gemaakt. Heb ik ook niet aan gedacht. Ik kan wel wat plaatjes van wat gps apparaten en scherm afbeeldingen van basecamp sturen.

  • 28 november 2019 om 05:15

    Zijn er ook al mensen die gebruik maken van de smartphone als vervanging van de Garmin. De Garmin is gewoon goed, je merkt goed dat deze specifiek is gemaakt voor het doel ‘navigeren’. Bijvoorbeeld met OSMand (Open Street Map Android) heb je de voordelen van de functies van een smartphone. Met wat handige trucs kan je de GPX (van basecamp) inladen en na rijden. Grote voordeel is het in en uitzoomen van de kaart. Raymond gebruikte in zuid Spanje Wikiloc. Daar staan ontzettend veel trails op welke je kan rijden. Dit was ook een app op de telefoon.

     

    Ik maak een beetje gebruik van mijn telefoon hier in Thailand, alle onverharde paden staan erop?

  • 28 november 2019 om 05:30

    Maar ik ben wel benieuwd wie er ervaring heeft met byrds eye van Garmin?

  • 28 november 2019 om 19:56

    @philip

    Ik zal zal een paar fotootjes maken.

    Goed idee Philip?