• 21 juli 2020 om 13:28

    Hallo allemaal,

    We zijn op zoek naar filmpjes/foto’s (motor gerelateerd) om op de achtergrond te laten zien. Het maakt niet uit van welk jaar of welk voorval.
    Heb jij nog materiaal liggen (of kun je iets in elkaar knutselen) en kun je dat op een stikje (evt. ‘we transver’ oid) aanleveren, laat het dan even weten.

    Alvast bedankt namens de organisatie.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door Frank.
  • 5 augustus 2020 om 04:48

    Ik heb foto’s en film materiaal van het DTA treffen uit 2019 in Mander, wat heb je nodig?

  • 5 augustus 2020 om 14:42

    Ik heb foto’s en film materiaal van het DTA treffen uit 2019 in Mander, wat heb je nodig?

    Hoiggy,

    Eigenlijk alles wat leuk is om op de achtergrond te laten draaien, wel moto-gerelateerd natuurlijk en op een stikkie. En als er een verdwaald ‘vreemd’ merk op staat… kijken we wel even de andere kant op

     

  • 6 augustus 2020 om 13:24

    Ik heb foto’s en film materiaal van het DTA treffen uit 2019 in Mander, wat heb je nodig?

    Hoiggy, Eigenlijk alles wat leuk is om op de achtergrond te laten draaien, wel moto-gerelateerd natuurlijk en op een stikkie. En als er een verdwaald ‘vreemd’ merk op staat… kijken we wel even de andere kant op

    Oh, ik zit nog in Thailand, is het goed als ik stikkie meeneem naar het treffen?

  • 7 augustus 2020 om 12:27

    Hoi Iggy,

    Stiggy meenemen naar het treffen is prima!

     

  • 7 augustus 2020 om 12:43

    Stikkies? Jaa lekker.