• 8 januari 2017 om 15:06

    Ehm, de klup is dit jaar toch 30 jaar..?

    #gaanwenogwatdoen?

    Met DTA 25 jaar was er al volop actie op dit moment en gingen we deelnemen aan de Raid. De Raid is een lange versie dit jaar van maar liefst 2 weken rijden. Wel gaaf maar voor mij iets te lang. Ik zou wel graag iets gaan doen en overweeg mee gaan met een rit van Arjan Brouwer omdat clubleden goede ervaringen hebben. Het mooie van de Raid vond ik het intensieve, het rijden met je eigen groep en de navigatie. Dat houd mij een beetje tegen om met Arjan Brouwer mee te gaan. Ik begrijp dat je nu ook zelf kunt rijden op GPS en daarmee je eigen tempo kan bepalen. Ik ga vrijdagavond toch even langs bij Arjan Brouwer voor de informatie avond voor een Marocco rit in oktober. Er moet voor mij wel een flinke zand duinen etappe tussen zitten!

    Mochten er mensen geïnteresseerd zijn….

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 8 januari 2017 om 19:15

    Gerbrant, wat de AB trip betreft begrijp ik je twijfels wel. Ik vroeg mij ook af of het niet teveel een vakantietripje zou zijn, geheel verzorg, all-in, buffet staat klaar, harry van de sunweb, etc. Echter, je hebt geheel de vrijheid om op elk niveau te rijden of met een eigen groep. Alles op gps track, dat wel…. Daarbij is het allemaal bijzonder goed georganiseerd. Mij is het erg bevallen. Wellicht dat ik vrijdag ook nog naar de infoavond 2017 ga. Is altijd wel gezellig!

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 3 maanden geleden door DenneD.