• 20 juni 2016 om 11:18

    Bedankt allemaal voor de goede wensen.
    Het gaat nu eindelijk echt vooruit.
    Aan mijn lijf te zien lijkt het stuur al mijn ribben gebroken te hebben (wel een goed stuur dus).
    Op mijn rechter zij en rug is enorm kleurenpalet, mede door de bloedverdunners die ik gebruik.
    Bij een grote buikopertie bleken gelukkig alle belangrijke organen gespaard.
    Al met al past het letsel niet bij de snelheid die we daar reden, 30 – 35 km/uur.

    Fijn dat Jona deze thread heeft opgezet, vorige week had ik nog veel pijn en infuusnaalden in de handen

  • 20 juni 2016 om 11:21

    Jan, Voorvork is helemaal afgebroken, jammer dat er geen foto’s meer geplaatst kunnen worden. Ben bang einde verhaal.
    Mischien een sleutelweekje ?

  • 20 juni 2016 om 11:31

    tjemig…. Beterschap man ! …. zo te horen een hele vervelende val. Nou ja lekker opknappen en dan lekker naar huis !

  • 20 juni 2016 om 11:45

    Frans,

    Eindelijk WiFi !!!

    ‘k Ben blij dat je weer in staat bent om ons op de hoogte te houden. En zo te horen was de ‘klappert’ duidelijk heftiger dan we met zijn allen in eerste instantie hebben verwacht.

    Ik wens je een goed en spoedig herstel. En dat je maar snel uit Duitsland huiswaarts mag komen…

  • 20 juni 2016 om 13:21

    Frans, een voorvork heb ik nog liggen

  • 20 juni 2016 om 15:03

    Jan, Voorvork is helemaal afgebroken, jammer dat er geen foto’s meer geplaatst kunnen worden. Ben bang einde verhaal.
    Mischien een sleutelweekje ?

    Als het frame niet krom is, is er nog wel wat te redden. Hoe oud was de KTM en hoe was je verzekerd, en is het al duidelijkheid over de precieze oorzaak ?

  • 20 juni 2016 om 15:22

    In overleg met Frans de foto’s.

  • 20 juni 2016 om 15:42

    Dat ziet er best wel heftig uit… :sick:

  • 20 juni 2016 om 17:26

    Zeg dat wel, er lijkt meer kapot dan ik dacht. Lijkt wel of die over de kop is geweest. :sick:
    En dat terwijl onze snelheid zo’n 30-35 k/u was.
    Weinig kans dat het frame nog recht is, maar zeg nooit nooit.

    Ekko, bewaar die vorkpoten nog maar ff

  • 20 juni 2016 om 17:37

    Belangrijkste is, Frans, dat “jouw frame” weer helemaal geneest…

    En voor de rest is t misschien een mooi moment om over te stappen op de nieuwe XTZ700

  • 20 juni 2016 om 17:46

    Zeg dat wel, er lijkt meer kapot dan ik dacht. Lijkt wel of die over de kop is geweest. :sick:
    En dat terwijl onze snelheid zo’n 30-35 k/u was.
    Weinig kans dat het frame nog recht is, maar zeg nooit nooit.

    Ekko, bewaar die vorkpoten nog maar ff

    Belangrijker is dat jij weer hersteld. De rest is gewoon dom blik.

    Gelukkig groeit het bij jou weer gewoon aan..

  • 20 juni 2016 om 18:00

    Ja, ook gewoon domme botten met vel eromheen :laugh:

  • 21 juni 2016 om 03:46

    Frans, in Bielefeld hebben ze mijn LC8 Frame ook weer redelijk recht getrokken.
    Voor je hem weggooit, bel maar even

  • 21 juni 2016 om 09:53

    Frans, in Bielefeld hebben ze mijn LC8 Frame ook weer redelijk recht getrokken.
    Voor je hem weggooit, bel maar even

    Ze kunnen Frans daar vast ook wel weer een beetje recht trekken..

  • 21 juni 2016 om 09:57

    Frans, in Bielefeld hebben ze mijn LC8 Frame ook weer redelijk recht getrokken.
    Voor je hem weggooit, bel maar even

    Al wordt ie niet meer recht, dan kan je altijd nog een ‘RONDJE” Utrecht doen :evil: