• 6 november 2016 om 16:38

    Kun je de knoppen ”
    BEWERKEN | REACTIE | QUOTE ” iets donkerder uitvoeren?

    Ze zijn bijna niet te zien.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Kibbe.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Kibbe.
  • 6 november 2016 om 19:34

    Krijgen we ook nog emoticons en soort van likes ? of is dat te Facebook achtig ?

  • 7 november 2016 om 09:58

    Jan, mankeer je wat aan je toetsenbord of zo?

    ;<}}

  • 14 november 2016 om 09:34

    Volgende puntje: citaten

    De lettergrootte van geciteerde tekst is groter dan die van de nieuwe tekst, wat ik persoonlijk vrij irritant vind. Kleiner zou fijner zijn.

    Het zorgt er ook voor dat citaten op mobiel onleesbaar lang worden (zie foto).

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 14 november 2016 om 12:36

    Normaal worden de citaten met een kleinere lettertype weer gegeven. Dat was in de oude website ook zo.

  • 14 november 2016 om 22:30

    Punt mbt de quote functie heb ik doorgegeven, was mij wel opgevallen, maar nog niet echt als hinderlijk ervaren. Nu jullie er op wijzen, kan ik de irritatie wel voorstellen.

    Nogmaals,

    Graag opnieuw Foto’s uploaden mbt jaarlijks treffen !!

  • 15 november 2016 om 18:13

    als je een post heb gedaan  vind ik het wel handig als er een knop zit van terug naar forum.nu moet je eerst terug omhoog.

    of zie ik iets over het hoofd.

  • 27 november 2016 om 13:09

    Normaal worden de citaten met een kleinere lettertype weer gegeven. Dat was in de oude website ook zo.

    Er is een aanpassing gedaan om het lettertype van een citaat kleiner weer te geven.

    Wie is er handig met foto / plaatjes bewerken? De reden dat ik dit vraag, wil bij de foto albums het nu aanwezig plaatje (motor) vervangen door het logo van de tenere club met daarin het jaartal van het album.

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 27 november 2016 om 13:11

    als je een post heb gedaan vind ik het wel handig als er een knop zit van terug naar forum.nu moet je eerst terug omhoog. of zie ik iets over het hoofd.

    Ga er eens over denken, hoe dit eventueel beter kan.

     

    Krijgen we ook nog emoticons en soort van likes ? of is dat te Facebook achtig ?

    Jan, heb dit besproken, is helaas geen eenvoudige toevoeging.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door TheHunter.
  • 28 november 2016 om 22:31

    Philips vind het er prima uitzien, eventueel in de kleur oranje die op meer plekken terug komt op de website. (zie onder)

    Kan jij voor mij 16+10 = 26 plaatjes maken van jaartal 2000 t/m 2026

     

    @Iedereen
    We zijn ook nog opzoek naar hoge resolutie foto’s van bijv het treffen 2012. Foto met daarop al de tenere’s van al de bouwjaren. Deze willen we op de front pagina afwisselt gaan tonen.

    PS graag ook nog de foto’s van het treffen 2016 toesturen!!

     

     

     

  • 6 december 2016 om 21:52

    Allen,

     

    Kom er net achter dat alle mails van de website (voor bv wachtwoord aanvragen) naar outlook.com en live.nl worden geblokkeerd. Wij staan op een blacklist. Eindelijk! :-). Ik heb de beheerder gevraag om hier naar te kijken.

     

    even geduld.

     

    groet, Norbert

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door mecanico.
  • 12 december 2016 om 10:30

    Misschien handig om bij het plaatsen van een activiteit in de agenda ook alvast een fotomap aan te maken. Nu zit iedereen weer te wachten met z’n foto’s totdat de map open gaat.

  • 13 december 2016 om 21:35

    Hee, ik heb met mijn mobieltelefoon een paar fotos van de vro geplaatst. Weet niet waarom maar vele fotos zijn dubbel geplaatst, hoe kan ik de dubbele fotos wissen?

    Groeten Ekko

  • 13 december 2016 om 23:45

    Hee, ik heb met mijn mobieltelefoon een paar fotos van de vro geplaatst. Weet niet waarom maar vele fotos zijn dubbel geplaatst, hoe kan ik de dubbele fotos wissen? Groeten Ekko

     

    W e kunnen van dit soort foto’s niet genoeg krijgen Ekko…8-D

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Kibbe.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Kibbe.