• 19 september 2022 om 10:54

Hallo allemaal,

Na een paar jaar motorloos te zijn geweest toen de kinderen klein waren ben ik begonnen met een VW Kever opknappen. Maar het motorvirus bleef kriebelen, dus toch maar weer een motor gekocht, eerst een dikke chopper, want dat leek me mooi, maar dat was dus helemaal niks voor mij. Toch is het nog altijd mooier als met de auto dus wekelijks, soms dagelijke ga ik er ook mee naar het werk. Na een jaar ben ik over gestapt op de tenere (XT660Z) en dat is het helemaal! De vorige eigenaar heeft alleen op asfalt gereden, dus ik heb wat bescherming gemonteerd en noppenbanden gekocht en eindelijk kan ik sinds kort de zandpaden op en dat is machtig mooi. Ik woon in Coevorden en kan ook snel de TET op, want die ligt in de buurt. Ik ben lid geworden omdat het me leuk lijkt om af en toe met anderen te kunnen rijden want de meeste van mijn vrienden rijden alleen op asfalt. Daarnaast lijkt het mij mooi om meer te weten te komen over de tenere en eventuele bijzonderheden die gedeeld worden.

groeten van Gerrie

ps. Voor het geval je het je afvroeg de VW kever is nog altijd niet weer op de weg. Motor rijden is stiekum toch leuker!

Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 september 2022 om 21:11

Welkom Gerrie, ik ben zelf sinds vorig jaar lid. En daar heb ik beslist geen spijt van!Handig als je in de buurt off-road kan rijden en veiliger om dat samen te doen. Tot ziens.

• 21 september 2022 om 12:44

Welkom bij de club Gerrie.
    Een rode Tenere zien we niet vaak.

• 22 september 2022 om 13:00

ik moet eerlijk bekennen dat rood niet mijn favoriete kleur is, maar daar kunnen we altijd nog iets aan doen, eerst maar lekker rijden. Op foto’s lijkt hij ook al snel wat roze. Maar hij is in werkelijkheid rood metallic, das iets mannelijker.

• 23 september 2022 om 13:35

ik moet eerlijk bekennen dat rood niet mijn favoriete kleur is, maar daar kunnen we altijd nog iets aan doen, eerst maar lekker rijden. Op foto’s lijkt hij ook al snel wat roze. Maar hij is in werkelijkheid rood metallic, das iets mannelijker.

Dat is helemaal aan jou, eerst maar lekker rijden!
    Mijn eerste tenere was blauw, gebruikte tank + spatbord overgezet en kuipje gewrapt. Zo heb ik van een blauwe een witte gemaakt.
    Mocht je ook naar wit willen, heb misschien nog een hoog wit spatbord en middel-getint hoog ruitje.