• 24 mei 2019 om 00:53

    Beste leden,

    Hierbij wil ik mij graag even voorstellen als nieuwe lid.

    Mijn naam is Serge Knottenbelt en ik rij nu ruim 20 jaar op verschillende XT’s.

    Ik ben 46 jaar, werkzaam als cameraman, getrouwd met 2 kidz en woon in Blaricum.

    Ik heb al veel trips gemaakt waaronder Marokko en onlangs de TET NL en België.

    Helaas ben ik nu even zonder motor. Mijn XT660Z heb ik ingeruild voor de T7 maar deze word pas in september geleverd.

    Ik vind het leuk om kennis uit te wisselen en later actief mee te doen met offroad ritten en bv TET landen aan te doen met mede liefhebbers.

    Alvast bedankt dat ik met jullie mee mag doen.

    Groet,

    Serge

     

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 24 mei 2019 om 06:08

    Welkom bij de club Serge, en gefeliciteerd alvast met de aankoop van je nieuwe Tenere, topperje, dat je er vele fijne Tenere momenten mee zult beleven, hartelijke groet, Iggy?

  • 24 mei 2019 om 19:30

    Welkom Serge, straks kunnen we de club T7 club noemen ?

  • 24 mei 2019 om 21:03

    Hey, Serge… Hartelijk welkom bij de DTA… Ik weet zeker dat je met open armen zult worden ontvangen.
    enne… zolang je er geen DT7A van maakt, kun je niet veel fout doen…  

  • 24 mei 2019 om 23:16

    DT7A goed gevonden Jasper .

    Na de verlaagde Ténéré een nieuwe T7 chapter ?

  • 25 mei 2019 om 10:20

    Welkom bij de DTA Serge en alvast gefeliciteerd met de aanschaf van de T7, ik twijfel nog heel erg.

  • 25 mei 2019 om 17:19

    Welkom Serge, ik begin pas te twijfelen, na dat ik hem gereden ben.

  • 15 juni 2019 om 23:02

    Hoi Serge, welkom bij de DTA ?

    Hopelijk levert Yamaha tijdig, zodat we op ons Treffen in september al een aantal Ténéré’s 700  kunnen bewonderen. Misschien kunnen we een speciaal gecombineerde on- en offroad rit maken ?.

    Frans

  • 15 juni 2019 om 23:19

    Hallo Serge,

    Welkom bij de club en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ook al moet je daar nog even op wachten.

    Groet, Barbera