-
Hoi hoi! Eva hier,
6 Jaar geleden mijn motor rijbewijs gehaald nadat een vriend zei “Ja iedereen zegt wel dat ie zijn (haar) rijbewijs wilt halen, maar niemand doet het!”. Dacht dat ik ook meer een bange schijterd zou zijn, maar dat viel reuze mee!
Daarna een XT660ZA gekocht, omdat ik voor heel veel andere motoren ook gewoon veel te lang bleek om lekker te kunnen zitten en rijden. Met de XT vooral veel op vakantie en eigenlijk te weinig op de ‘normale’ tourtjes. Iedere eerste keer de weg op na de winter is dan ook weer best spannend, maar na twee weken door richting Frankrijk touren gaat alles een stuk makkelijker!
Eind juni ga ik met een collega twee weken door Schotland de NC500 rijden en een rondje op Isle of Skye (is het idee in ieder geval). Hiervoor twee keer met mijn vader binnendoor over akkerwegen en tussen de hooibalen door naar Frankrijk gereden (Reims, Arras, Giverny) en op de terugweg langs de Eifel
In Nederland vind ik het leuk om af en toe een nachtje te kamperen, maar vooral om zo een leukere (langere) route te kunnen rijden (en even back to basic is ook wel lekker rustig).
Naast het motor rijden vind ik het leuk om kleding te maken (ook een resultaat van het lang zijn) en sleutel ik als programmeur aan software en ‘algoritmes’ om roosters mee te maken voor personeel in 24/7 sectoren zoals de zorg (nerd-alert).
Leuk om jullie een keer te zien op een tourtje!
Groetjes,
Eva
-
Welkom!
-
Welkom bij de club Eva! 🙂
-
Welkom
-
Leuk Eva. Nerd-alert haha. Neuh, stoere bikster
Gaanwenogwatleuksdoen?
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.