• 11 augustus 2018 om 23:40

    De vakanties lopen ten einde en het DTA Treffen is in zicht !
    De voorbereidingen zijn in volle gang. Someren is dit jaar onze uitvalsbasis zodat ook nu weer zowel een Off-Road als een On-Road route gereden kan worden.
    Nadere informatie staat in de Agenda, waar je je ook op kan geven.
    Er is geen parallel-programma voor partners en kinderen, maar zoals altijd zijn die ook van harte welkom ! Dat geldt ook voor belangstellende introducé(e)s.
    Geef die extra deelnemers svp op via een mailtje aan dta.voorzitter@gmail.com .

    Vergeet niet je even in te schrijven ! Het leuke is dan dat we rekening met je kunnen houden voor bijvoorbeeld BBQ, ontbijt en inkoop dranken ?.

    Frans

  • 22 augustus 2018 om 20:44

    Vergeten jullie niet eigen mok, bord en bestek mee te nemen.

    En ook je eigen tent meenemen….

     

  • 23 augustus 2018 om 19:35

    Kosten voor het weekend zijn: 15 euro voor de bbq op zaterdag en 2,5 euro voor elk ontbijt. Campingkosten moet je zelf voldoen aan de campingbaas. Koffie en thee is gratis.

  • 31 augustus 2018 om 10:14

    Nazomers weer wordt er voor dit weekeinde verwacht ?
    We zetten ook een grote Partytent op.

    Lezingen:
    Op vrijdagavond, na zonsondergang, vertelt Jonathan over zijn Breslau ritten.
    Op zaterdagavond vertelt Jos over zijn reis met Jos door de Slanlanden naar Mongolië.

  • 2 september 2018 om 15:11

    Onroad route is klaar.

    Stuur me een email als je hem wil hebben.

    Zelf ga ik de offroad rit rijden.

  • 3 september 2018 om 08:27

    Kan pas zaterdag rond het middaguur vertrekken. Dus het verhaal van Jonathan moet ik helaas missen, maar als Auke zegt dat het leuk is dan gaan we volgend jaar. De offroad route heb ik al een keer gedaan Dus zal Philip mailen voor de onraad route.

     

    groet, Norbert

  • 3 september 2018 om 21:12

    Bestaat er ook een offroad GPS route? Of moet ik het bakkie nog monteeren?

  • 3 september 2018 om 21:32

    Allroadroute met best een bietje zand is klaar.

    Stuur me ajb een e-mail als je het papieren roadbook en / of de gps track wilt hebben.

     

  • 5 september 2018 om 11:43

    Ik ben er zaterdag ochtend! Ik heb vrijdag helaas andere verplichtingen. Hoe laat moet ik zaterdag ochtend aanwezig zijn om met de onroad rit mee te kunnen? En zijn er verder zaken waar ik rekening mee moet houden aangezien dit mijn eerste treffen is !

    MVG

    Martijn

  • 5 september 2018 om 20:37

    Gezondheidsperikelen nopen me tot afmelden voor t WEEKEIND. Hopelijk komt er wat verbetering en dan probeer ik toch nog een dagdeeltje mee te pakken.  Met de BBQ hoef je in ieder geval geen rekening met me te houden.

  • 5 september 2018 om 21:54

    @ Martijn

    De planning is om de ritten te starten omstreeks 10 uur na het ontbijt. We zijn een vrij informele vereniging dus vaak wordt het wel wat later.  Tja, waarmee zou je verder rekening moeten houden?  Als jij weet wat je nodig hebt om te kamperen zou ik het niet weten

    @ Jasper

    Jammer dat je je hebt moeten afmelden! Zou fijn zijn als je toch een dagdeeltje mee kan pakken !

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.
  • 5 september 2018 om 22:18

    Op de camping is ook een chalet te huur: De drie slaapkamers in het zespersoons chalet zijn gelegen op de begane grond en elk voorzien van twee 1-persoonsbedden. “Voor beddengoed dient je zelf te zorgen of je huurt het bij de camping “. In het chalet  is ook een woonkamer,  keuken en één toilet.

    Natuurlijk heb ik dit chalet al gehuurd. Er zijn nog 2 slaapkamers beschikbaar voor liefhebbers. Als je belangstelling hebt, neem gerust ff kontakt met me op.

  • 6 september 2018 om 07:48

    10 uur na het ontbijt starten vindt ik een beetje laat.

  • 6 september 2018 om 08:19

    10 uur na het ontbijt starten vindt ik een beetje laat.

    Ik vind het een beetje vroeg.

  • 6 september 2018 om 17:52

    Ik vind het precies goed