• 15 januari 2017 om 22:19

    Ik heb iets gemist vandaag, denk ik.

    Wanneer is DTA treffen dit jaar?

    Wil dit gr. op korte termijn weten ivm een te organiseren familie evenement in september.

    Groet, Ton de Kok

  • 16 januari 2017 om 07:53

    Traditioneel 2e weekend van september.

    Agenda wordt eind van deze week bijgewerkt, punten van de ALV worden daar dan in meegenomen.

  • 16 januari 2017 om 19:07

    volgens mij derde weekend september

  • 16 januari 2017 om 23:06

    volgens mij derde weekend september

    Dat zou kunnen, maar dan hebben we de afgelopen 5 jaar een uitzondering gemaakt (zo ver gaat mijn agenda) en telkens toch het 2e weekend gedaan.

    Ik denk dat we dit jaar ook weer een uitzondering maken.. 2e weekend zal het wel worden.

    ik kan maar beter gelijk hebben met deze tekst

  • 17 januari 2017 om 01:40

    In prehistorische tijden is het DTA Treffen ook wel op het 1e weekeinde in september geweest, maar sinds jaar en dag is het op het 2e weekeinde !

    Dit jaar (2017) dus van 8 – 10 september het 30 jarig Jubileum Treffen ?

  • 17 januari 2017 om 09:08

    Klopt Frans, eigenlijk is het altijd het eerste weekend van september want dan hebben we mooi weer. Een of andere onverlaat heeft toen eens een uitzondering gemaakt naar het tweede weekend en sindsdien is het mis.

  • 18 januari 2017 om 00:16

    Klopt Fred, vroeger was er ooit overlap met het TravelManiacsWeekeinde, vandaar de wijziging. Mij maakt het niet uit, het 1e of 2e weekeinde. Volgens de Enkhuizer Almanak is het weer dit jaar voortreffelijk op beide data! Voordeel van het 2e weekeinde is dat de schoolvakanties voorbij zijn en er beter een camping te reserveren is.

    Ton, als je je familie weekeinde eind september houdt heb je geen probleem. Volgens de Enkhuizer Almanak is het dan schitterend weer voor familieweekeinden!