• 22 mei 2018 om 16:07

    Liefde leden, in de afgelopen weken en maanden heb ik niet veel aan DTA deelgenomen, maar vaak aan julie gedacht. Dat komt omdat ik deze zomer een musical speel en ik er veel voor moet oefenen.

    Vanaf 23.6. de uitvoeringen starten tot september. Dus nogmaals, niet veel tijd voor Rainer en DTA. Jammer. Misschien zie ik sommigen van jullie tijdens een muzikale uitvoering, want het gaat over de Hamburg Reeperbahn (cocaïne, hoeren en Cyrrywurst) :-)) Een heel grappig musical.

    Mieschen zie ik sommige van julie bij Ekko, maar da kan ik ook niet de hele tide zijn.

    Tot die tijd wens ik jullie allemaal een goede tijd en altijd een goede reis op julie motor.

    Hartelijk Rainer

  • 23 mei 2018 om 00:18

    Hoi Rainer: na zo veel oefenen kun je vast wel een mini musical doen op het volgende Tenere Treffen ?

    Groeten van Jos en Jos richting Mongolië

  • 23 mei 2018 om 11:50

    Krijgen jullie- passend bij de reis- Anatevka-gevoelens, Jos en Jos ?

  • 23 mei 2018 om 23:19

    Hoi Rainer,
    Tja, inderdaad hebben we je veel gemist sinds je in Musicals optreedt.
    Ik neem aan dat jij op de Reeperbahn op een Ténéré rondrijdt.
    Vorig jaar speelde jij toch in een Musical Anatevka ?

    See You bij Ekko.
    Frans

  • 25 mei 2018 om 08:51

    @Jos: In het geval, dat het een musical van “Easy Rider” zijn, wil ik het maken


    @Frans
    : Hahaaaa, natuurlijk rijde ik met de 3AJ op de Herbertstrasse :-))

    Het is twee jaar terug, dat ik de Rabbi in Anatevka was – AMEN. In de Reeperbahn-musical speel ik een speler. Geen Geld, geen geluk in het  spel – so als de echte leven is.

    Mischen tot volgende week

  • 25 mei 2018 om 08:52

    …en goede reizen Jos en Jos