• 3 februari 2021 om 20:33

    Hallo, ik ben Doper. Het verhaal van Doper blijft vaak net boven het papier zweven. Af en toe vertrouwt hij er wat aan toe, maar het blijft vaag. Het begint al met mijn naam: Johannes de Doper Klein gezegd van de Rots.
    Ik heb al 61 verjaardagen mogen vieren waarvan de laatste 40 voornamelijk in Brabant.
    Augustus 2020 heb ik een onthoofde T7 aangeschaft als vervanging van de trouwe TDM 900 (150.000 probleemloze km) en fijne Suzuki DRZ 400s. Scheelt ruimte in de garage maar ik mis ze nog wel eens.
    Ik heb nog niet veel ervaring met onverhard rijden. Paar jaar geleden door een collega letterlijk op zijn DRZ gezet en ervaren dat het echt leuk is. Hij wees me  op een mooi exemplaar in België en die zijn we gaan halen. Fijne motor om ervaring mee op te doen. Leuke ritten, o.a. met TeamAllroadBrabant, gemaakt.  Als ik indertijd had geweten hoe leuk het is was ik er op m’n 18e me begonnen…
    Ik wil de T7 graag onverhard beter leren beheersen maar vind ook dat hij op de weg prima bij me past. Ik rij graag binnendoor, hoef niet hard en hij gaat soepel over verkeersdrempels.. Ik heb zin om de leden van de club beter te leren kennen.

  • 4 februari 2021 om 17:33

    Welkom Doper,

    Wat is een onthoofde T7?

    Genoeg Brabanders hier, vast wel een paar die een stukje TET-Zuid met je willen rijden. Wel je zwembroek meenemen nu.

  • 4 februari 2021 om 20:57

    Hoi Vincent, onthoofd = kop eraf = niet nieuw

    Nu nog zwembroek maar gezien de weersvoorspellingen binnenkort spijkerbanden om over het ijs te rijden..;-)

    Ik sluit graag een keer aan als er iemand een stukje TET wil rijden.

  • 6 februari 2021 om 14:57

    Leuk dat je ons clubje komt versterken en welkom hier Doper.

    Misschien dat we samen eens een stukje onverhard kunnen rijden hier in Brabant.

    Ik woon in Eindhoven qua afstand komt dit goed.

    Heb je de originele banden er nog op liggen?

     

    Veel plezier met je T7 en de club.

    Greets Maurice

  • 6 februari 2021 om 19:37

    Hallo Maurice, mooi aanbod. Laat maar weten als je een rit met me wil maken.  De Pirelli Scorpion rally str zit er nog op.

  • 19 februari 2021 om 22:24

    Welkom,

    Had ook iets anders in gedachte bij een onthoofde T7, bijvoorbeeld een T7 zonder kuip. Had wel plaatje willen zien.

    Wacht nog even, denk dat mijn Cagiva uiteindelijk ook wel in de nabije toekomst  (2/3jaar) plaats mag maken voor een onthoofde T7.