• 16 september 2025 om 22:09

Ik heb op het treffen met wat mensen gesproken over Actionplanet in Spaarnwoude.
    Er is daar een mooi terrein om je lekker offroad te kunnen uitleven met allerlei verschillende motoren. Niets moet, bijna alles mag!

12 oktober is er weer een dag  om met je eigen motor daar te rijden.

Als je mee wilt zelf even inschrijven op de site van action planet . minimaal een week vantevoren,vol is vol

Kijk voor meer info in de agenda en geef je daar ook nog even op.

• 16 september 2025 om 23:46

Ja leuk idee, ik doe mee. Heb me aangemeld voor de 12e (incl. de vette daghap ;).

• 24 september 2025 om 11:23

Ik kom ook spelen in de zandbak.

• 30 september 2025 om 22:43

Helaas, ik kan ben te laat. 😢

Wil me net opgeven maar er is geen plek meer op 12-10-2025.

• 6 oktober 2025 om 16:11

Hey! Ik zit nog in het buitenland en hoop op tijd terug te zijn. Ik dacht dat het zandbak zou worden, maar is het eigenlijk wel droog geweest in Nederland?

@Kamphuis
    – ik heb me na jou ingeschreven (>600cc), klopt dat wel? 😄

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door RobS.
  • 12 oktober 2025 om 23:39

Rob,

We hebben je niet kunnen onderscheiden van de massa, was je er eigenlijk wel?

Wil je ook nog even je profiel aanvullen in ledenbestand, met naam en telefoonnummers. Thnx.

• 17 oktober 2025 om 16:50

Gewoon lekker klooien in de speeltuin, wie gaat er de 9e (weer)?

Het was een leuke dag en hebben ons er prima vermaakt.
    Dat willen we nog eens doen en op 09 november is er weer een plek (ws de laatste van dit jaar, want 14 december gaat ws niet door), ben benieuwd wie er zin heeft om te gaan.

Voor € 35,- (€25,- als we er een officieel agendapunt van kunnen maken) krijg je een erg leuke dag!
    Opgeven moet bij ActionPlanet zelf (zie top van topic en agenda), wacht niet te lang want vandaag begreep ik dat er van de 100 plaatsen al 60 vergeven zijn!
    Ben in overleg met ze over een mooie entreeprijs (bij voldoende animo) én om er komend jaar mogelijk een clubdag van te maken.
    Het is erg leuk en je bent met allemaal gelijkgestemden!

Wees gerust, het is geen crossbaan en hoge snelheden worden er niet gehaald, maar het is wel mogelijk dat je (motor) een beetje vies wordt.
    In het naastgelegen IJmuiden zitten wasboxen, waar je de Noord-Hollandse klei achter kunt laten. Het is belangrijk om het niet mee naar huis te nemen, omdat ze het daar nodig hebben om het terrein op hoogte te houden.
    Mooi meegenomen: Je motor komt weer fris en fruitig thuis aan.

Laat even weten of je je ingeschreven hebt.

Foto’s in het album

• 19 oktober 2025 om 14:19

De 9ste gaat ikkes. Hopelijk droog de weken ervoor heb er al genoeg blubber gezien.

• 8 november 2025 om 20:01

Gaan er morgen nog dtaers ?

• 14 november 2025 om 16:18

Hey Luchthoofd,

Hoe was het op Spaarnwoude, plezier gehad?