• 21 maart 2025 om 06:18

GuzziLover neemt een introducee mee, Mark met een T7. Zitten we nu al op 23 24. Hmm Ruben, gaat dat lukken in 1 groep..?

We zullen in wat kleinere groepjes vertrekken, er zouden groepjes de ene lus eerst kunnen rijden t.o.v. de andere. Scheelt wat in de drukte achter elkaar.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Ruben86.
  • 21 maart 2025 om 09:01

Ruben, is er nog wat afgesproken mbt een lunch? Of is het ieder voor zich?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Bolski.
  • 21 maart 2025 om 10:23

We starten op de start locatie met een kopje koffie + taart/worstenbrood (dit is geregeld), daarna is het ieder voor zich..

• 21 maart 2025 om 11:03

Hè mederijders, ondanks dit event dichtbij is kan ik niet aansluiten 😕. Moet eerst met mijn zoon in de ochtend naar de voetbal. Veel plezier!

Als jullie een pauze plek weten kan ik misschien aansluiten. Maar dit zal wel lastig plannen zijn

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Rs700.
  • 21 maart 2025 om 18:37

Ik zie zojuist dat het ventiel van mn voorband los is gerukt (geen idee hoe en waarom?)

Even een nieuwe binnenband scoren, of desnoods prak ik een oude mousse in morgenochtend.

• 22 maart 2025 om 08:43

Ga er niet bij zijn helaas. Veel plezier allemaal. Ruben bedankt voor het organiseren.

• 22 maart 2025 om 19:53

heehoewashet?

Gaanwenogwatleuksdoen?

• 22 maart 2025 om 20:13

Was een heel mooi ritje! Goed stoffig, schrikbarend weinig modder, en verassend veel offroad.

Ruben, bedankt voor de organisatie, en hoop dat het banden plakken/reparatie nog gelukt is in de middag.

• 22 maart 2025 om 20:33

Ik heb genoten, het was een vreselijk mooie rit. Bedankt Ruben.

Enige nadeel is dat mijn op zich vrij smakelijke neuzenpulk al de hele avond naar zand smaakt.

• 23 maart 2025 om 11:50

Het was een prachtige rit!

Aangezien ik (in de 1e helft) de enige was met de route van onze groep heb ik geen last gehad van stof

Ruben bedankt voor de organisatie!

• 24 maart 2025 om 06:11

Het was een geslaagde rit als ik het zo mag lezen, leuk om te horen! Helaas zelf de rit niet uit kunnen rijden doordat we een lekke band mochten gaan plakken. Met een bandenlepel en twee verslepen schroevendraaiers heeft een iemand rondom Alphen ons uit de brand geholpen.

Hopelijk is het stof ondertussen uit iedereen zijn luchtwegen verdwenen ;p

• 24 maart 2025 om 09:24

Wij hadden ook een lekke voorband op km 120. Daarvandaan was het over de weg 20 minuten naar de auto, dus we hebben ervoor gekozen om voorzichtig terug te rijden. De band was vrij stug dus dat was met max 60 km/u redelijk te doen.

Dit was de 2e keer een lekke voorband op deze rit, we gaan er bij ons beide nu een bibmousse in doen. Dan zijn we er komende zomer in Spanje van af.

We vonden geen spijker oid. Ik denk dat de GPS (Gemene Puntige Stenen) die op sommige paden zo omhoog staken, de oorzaak zijn.

• 1 april 2025 om 23:28

Willen de fotografen van de Braborit hun plaatjes in het fotomapje ‘Diverse 2025’ deponeren, dan kunnen we allemaal nog even nagenieten.

Grazie.

• 11 april 2025 om 19:58

Beste Ruben,

Helaas kon ik er niet bij zijn maar ik heb vandaag toch nog de Braborit gereden. Ik heb erg genoten, vooral de stukken langs het Kanaal. Mijn dank hiervoor.

Greetz,

Serge