• 5 februari 2025 om 09:19

De Braborit zal dit jaar plaats vinden op zaterdag 22 maart, dus geef je snel op via de agenda!

Start locatie en tijd worden later gecommuniceerd, afhankelijk van de route. Op 15 februari ga ik de ronde een keer voorrijden en kijken of alles toegankelijk en legaal is.

• 15 februari 2025 om 12:08

Hee, succes met je verkenningsronde vandaag Ruben. Ik kan de 22e niet, maar wel veel plezier gewenst!

Gaanwenogwatleuksdoen?

• 16 februari 2025 om 16:58

Dat is jammer, het is een mooie route geworden! Veel nieuwe uitdagende stukken gevonden, met uiteraard een stukje inspiratie van voorgaande edities

• 23 februari 2025 om 13:38

Leuk, aangemeld!

• 24 februari 2025 om 11:45

Leuk Ruben, zin in!!

• 25 februari 2025 om 19:25

heee daniel  ga je de rit rijden met die dikke suup,of heb je nog wat lichters?

• 6 maart 2025 om 12:41

Is er al bekend waar het startpunt en/of eindpunt is? Brabant is groot. Probeer in te schatten of het realistisch is om aan te sluiten. Vr gr Rudi

• 6 maart 2025 om 14:01

Startlocatie en tijd staan in de agenda. De route kun je per mail aan mij opvragen, deze zal ik een kleine week van te voren mailen.

• 6 maart 2025 om 17:36

Thanks, heb ik tijdje terug toch slecht gekeken, ga proberen om erbij te zijn. Vermoedelijk een last minute aanmelding.

• 13 maart 2025 om 11:12

22 maart is de enige dag met regen in de weersverwachting voor deze maand. Knap he.

• 17 maart 2025 om 10:24

Het gaat me helaas niet lukken om mee te rijden aankomende zaterdag. Gaat vast een mooie rit worden, pas op voor de slootjes

• 17 maart 2025 om 14:00

Dat is jammer, genoeg keuze uit slootjes deze rit

• 18 maart 2025 om 13:10

GuzziLover neemt een introducee mee, Mark met een T7.
    Zitten we nu al op 23 24.

Hmm Ruben, gaat dat lukken in 1 groep..?

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 22 uren geleden door Frank.
  • 21 maart 2025 om 06:17

Morgenochtend is het zover, de 2025 Braborit! Als het goed is, heeft iedereen die de route heeft gevraagd, deze ontvangen. De startlocatie en tijd zijn te vinden in de activiteitenagenda. We starten met een kopje koffie, waarna we in kleinere groepen zullen vertrekken.

De route zou helemaal legaal moeten zijn. Mocht er nu toch een bord of iets dergelijks zijn geplaatst in de tussentijd (ja, dit gebeurde tijdens de eerste en tweede verkenning van de route) waardoor je ergens niet in mag, rijd alsjeblieft om. Houd alsjeblieft ook rekening met wandelaars, fietsers en paarden. Zo kunnen we in de toekomst deze ritjes blijven doen