• 12 juli 2022 om 23:48

    Ik las onlangs een interessante advertentie op Marktplaats over dit goedkope alternatief voor een Power Commander. Ik zou het fijn vinden als op lage toerental het blok soepeler zou lopen. Iemand praktische ervaring met installatie en effect?

    Zie ook https://www.boosterplug.com/shop/yamaha-660-series-78c1.html

    update 13-7: inmiddels de gok gewaagd en een goed gebruikt exemplaar via Marktplaats gekocht die ik hopelijk voor het weekend in huis heb en ga aansluiten. Dan kan ík iig. mijn ervaringen delen met jullie

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door XTZ690 Arjen.

    'glimmende kant boven!'

  • 17 juli 2022 om 23:51

    De BP in een kwartiertje gemonteerd en het was daadwerkelijk plug ‘n play op voorwaarde dat de snorkel verwijderd is. De eerste toerkm’s gereden en het is waar: de gas respons tussen 2500-3000 tpm is aanmerkelijk beter. In de praktijk kan ik nu in 5e versnelling blijven tot 70 m/h en rotondes nemen in zijn drie i.p.v tweede versnelling. Op hogere toerentallen merk ik geen noemenswaardig verschil. Mijn rijplezier is iig. toegenomen!

    'glimmende kant boven!'

  • 1 augustus 2022 om 23:45

    Mijn ervaringen met BP blijven positief : soepeler blok m. n. op lagere toerentallen, geen hoger verbruik want rij langer in hogere versnelling dan voorheen. Kortom een aanrader.

    'glimmende kant boven!'