• 11 oktober 2016 om 19:08

    Omdat het geluid van de standaard Tenere uitlaat een beetje aan de matte kant is, heb ik afgelopen week een Arrow (via Bolski) eronder gezet. Zeer indrukwekkend geluid (en dat nog met de dB killers) maar het vermogen zakte wat weg bij hoger toeren bereik. Ik dacht aan een arm mengsel en/of een tegendruk issue door de andere uitlaat. Tijdens bezoek aan Dynojet bleek de gehele  koppel/vermogenskromme ruimte voor verbetering te hebben. Na de reeds geplande inbouw van EJK Module en K&N filter heb ik nu aanmerkelijk  betere response van de gashandle en 10% meer koppel in 4-5ooo rpm bereik. Lekker voor in de zandbak. Wat een klasse spullen. Volgende week maar eens even naar Den Helder en dan de kortste weg naar huis nemen…

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 oktober 2016 om 22:25

    Heb je die Jet kit standaard aan de motor zitten nu, of alleen op de testbank? (doel op dat kastje van foto II)

  • 12 oktober 2016 om 08:13

    Op de testbank wordt de EJK module ingesteld, daarna netjes weggewerkt onder het zadel. (Tenere heeft een mooi plekje voor de EJK module achter de accu)