-
In dit Topic zijn weer veel (w)aardige reacties geschreven, maar niemand reageert op de oorspronkelijke vraag van Frank: ‘Organisator(en) gezocht voor weer een leuk zgn. Ardennen weekend in Augustus!‘
Wie pakt deze bal op?
als je wilt, wil ik wel meehelpen/ondersteunen e.d.
-
Ik begrijp er uit dat Ekko en/of Jan het al opgepakt heeft/hebben, maar misschien heb ik het mis..
-
Ik zeg 16-18 augustus. En Jan bepaald de camping. De rest komt goed.
-
Top Ekko/Jan, zal m in de agenda zetten.
Dan hebben we alvast 1 evenement in augustus,
wie organiseert de 2e (een dagtochtje ofzo). -
Ik denk dat we het beste voor Le Rocher de la Vierge kunnen kiezen. Je kan er trekkershutten huren en er is plek om een tent op te zetten. De camping is dicht bij waar vroeger Le Confluent was. Verder weer ik niets van de camping en dus moeten we het maar gewoon proberen. Wie een hutje wil huren kan dat het beste zelf doen. Als er iemand een leuke toertocht kan vinden in de buurt graag, ik ga zelf ook wel zoeken. Iedereen akkoord ?
-
Hey Jan, klinkt goed hoor.
Als het een mooi gebied is, komt er vanzelf wel een mooie route..
Je bent net terug van Martelange, was dat toch geen goede optie? Hopelijk wel ‘n leuke vakantie gehad?!
-
Martelange is niet meer wat het ooit was.
-
“Als het een mooi gebied is, komt er vanzelf wel een mooie route.”
Het is zeker een mooi gebied met diverse leuke kronkelige riviertjes zoals de l’Ourthe, l’Amblève, la Warche en la Lomme en met veel gezellige plaatsjes met terrassen, friet- en ijstenten.
Eigenlijk is het de noordelijke uitloper van de Belgische/Luxemburgse Ardennen. Het is ook niet ver weg, ‘t ligt net onder Luik! Nadeel is dat het een vrij klein gebied is, maar het voordeel dat het gebied ook grenst aan de Eifel en natuurlijk die Belgische/Luxemburgse Ardennen.
Het is wel erg toeristisch en zeker in het hoogseizoen ook erg druk! -
Klopt Frans, ik heb alleen geen idee hoe de camping is maar dat moeten we dan maar gokken. Je kan er in ieder geval hutjes huren. Ik wacht met bespreken tot einde juli, akkoord ?
-
Klopt Frans, ik heb alleen geen idee hoe de camping is maar dat moeten we dan maar gokken. Je kan er in ieder geval hutjes huren. Ik wacht met bespreken tot einde juli, akkoord ?
O dacht je er al eens geweest was. Iemand anders misschien..
Denk je niet dat 14 dagen n beetje kort dag is?
-
We hebben tot nu toe nog maar 3 aanmeldingen, even afwachten dus.
-
Woow gisteren nog 3 en nu al 4! Als er elke dag 1 bij komt, wordt t lekker druk 😉
-
Woow gisteren nog 3 en nu al 4! Als er elke dag 1 bij komt, wordt t lekker druk 😉
Het wordt een gekkenhuis.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.