• 6 juli 2016 om 06:06

    rans !!! gezellig dat je ook mee ga. je moet zeker wel een flinke stoflaag van dat ouwe ding afblazen :laugh: :laugh:

    Wat voor een oud ding heb je eigenlijk Rans ?

  • 6 juli 2016 om 09:50

    volgens t smoelenboek….

    Motor 1: xt 600 2kf

    maar ja hoe betrouwbaar is dat nog….?
    (en hoe betrouwbaar is Rans)

  • 6 juli 2016 om 12:57

    [quote=”mwinter” post=33672]rans !!! gezellig dat je ook mee ga. je moet zeker wel een flinke stoflaag van dat ouwe ding afblazen :laugh: :laugh:

    Wat voor een oud ding heb je eigenlijk Rans ?[/quote] zie je van het weekend Jan

  • 6 juli 2016 om 13:47

    Beestje staat weer te trappelen…

  • 7 juli 2016 om 03:43

    Ik ben net teruggekomen van mijn trip naar Noorwegen en Zweden, bijna 5000 km in 11 dagen waarvan 955 km op de laatste dag. Dit Ardennen weekend is me toch te kort op deze lange trip. Gezien de weersverwachting zal het mooi worden.
    Wij hadden 2 dagen bijna continu regen en op andere dagen wisselvallig weer. Veel plezier en tot binnenkort.
    Pieter, Ellewoutsdijk, Zeeland

  • 7 juli 2016 om 09:46

    Het lijkt erop dat mijn PM niet is doorgekomen, dus bij deze nogmaals:

    Jos, zou je mij ook de routes nog willen sturen?

  • 7 juli 2016 om 12:14

    Het lijkt erop dat mijn PM niet is doorgekomen, dus bij deze nogmaals:

    Jos, zou je mij ook de routes nog willen sturen?

    Sorry voor de late reactie…

    De Postduif is volgens mij geland.. Succes en tot vrijdag.

    [attachment=1481]282.jpg[/attachment]

  • 7 juli 2016 om 13:01

    ik ben helaas Ardennen weekend cancelen . mn vader heeft afgelopen zondag een hersenbloeding gehad

    have fun en goed weer

    gr Rob Leurink alias (viperoxe)

  • 7 juli 2016 om 13:42

    ik ben helaas Ardennen weekend cancelen . mn vader heeft afgelopen zondag een hersenbloeding gehad

    have fun en goed weer

    gr Rob Leurink alias (viperoxe)

    Vervelend om te horen, heel veel sterkte er mee.

  • 7 juli 2016 om 18:07

    Er zijn ook leden die nog effe een beetje achterstallig onderhoud moeten doen… Net klaar… dus morgenavond present..

    [attachment=1483]20160707_202420_2016-07-07.jpg[/attachment]

  • 8 juli 2016 om 05:24

    ik ben helaas Ardennen weekend cancelen . mn vader heeft afgelopen zondag een hersenbloeding gehad

    have fun en goed weer

    gr Rob Leurink alias (viperoxe)

    Sterkte en beterschap voor je vader!

  • 8 juli 2016 om 07:28

    oei Rob! Da’s niet zo mooi. Ik hoop dat het mee valt en dat je vader gaat opknappen…..

  • 9 juli 2016 om 10:41

    Wat hebben we t toch
    [attachment=1484]1468069770777.jpg[/attachment]
    slecht

  • 9 juli 2016 om 11:24

    Pff, dacht dat het in Luxemburg was maar blijkbaar zitten jullie helemaal in Australië :side:

    Have fun daaro. :laugh:

  • 10 juli 2016 om 19:00

    Het Ardennen weekend, voor mij de eerste keer. Bekend met de lage organisatiegraad van dit evenement waren mijn verwachtingen niet hoog gespannen, maar hoe beroerd kan het zijn? Een beetje fatsoenlijke camping, met afwasautomaat (!) volgens de website, in een land als Luxemburg, waar je als motorrijder nooit meer dan vijf minuten van een leuk weggetje verwijderd bent.

    Voorzitter Frans had een safaritent gereserveerd, maar moest zoals bekend afhaken. De afdeling Twello nam de honneurs waar voor wat betreft het betere glamping werk, de rest koos voor meer basic camping. Hoewel, met volledig verzorgd ontbijt en diner, peperdure en/of dubbele slaapmatjes en zelfs een Tenere op een aanhanger, blijft er van het basic natuurlijk niet veel over. Blijft over dat je je ontbijt en diner wel op tijd moet bestellen, ook niet zo eenvoudig als het lijkt.

    Maar goed, het bier op vrijdagavond smaakte goed en de zaterdag kwam langzaam op gang. We vertrokken in groepen om de route te rijden. Vers lid Barbera bleef ziek achter op de camping, ik vormde een 1-mansgroep wegens het op magistrale wijze mislopen van het vertrek van de andere groepen. Zoals gezegd, in Luxemburg rijd je al snel een leuke route en het weer was perfect. Een poging tot siesta in een weiland werd verstoord door het geluid van kettingzagen in het naastgelegen bos, je moet tenslotte wat te zeuren hebben. Onderweg heb ik veel Portugese vlaggen gezien overigens, en ook veel windmolens in aanbouw.

    Bij terugkomst bleek de camping ook te dienen als landingsbaan voor parapenters. We zagen twee voortreffelijk uitgevoerde landingen op het grote veld bij onze tenten. Dalen, snelheid eruit halen, een paar passen op de grond en dat is het. Het gaat ook wel eens mis. Een parapenter zat te hoog voor een landing op veld 1 bij het terras, maar haalde veld 2 niet en raakte dus de auto die daartussen stond. De schade bleef beperkt tot een deuk in de auto en een blauwe plek voor de parapenter. Vanaf het terras had de DTA natuurlijk weer uitstekend uitzicht op de situatie.

    Later op de avond hadden de dames in ons gezelschap het idee een wandelingetje te gaan maken naar het kasteel. Ik besloot mijn Crocs er niet aan te wagen, maar een aantal heren ging mee met wat uitliep op een wandeling in het donker. Dat heb je als snel als je om 22.00 vertrekt natuurlijk. Het kasteel werd niet gehaald, maar de wandelaars meldden zondagochtend wel een prima nachtrust, dus het was toch ergens goed voor.

    De thuisreis op zondag verliep zweterig, ik zag een thermometer op 30 graden staan, en ik voorspel dat in het in Luxemburg nog lang onrustig blijft.