• 29 april 2016 om 16:54

    8,9,10 juli zou voor mij kunnen. 1,2,3 juli niet. Zou best leuk zijn om er een keer bij te kunnen zijn.

    Tja, zomervakantie is nu eenmaal verdeeld in 3 regio’s, dus helemaal passend krijgen zal vast moeilijk worden in die periode.

  • 30 april 2016 om 08:46

    Kan jij trouwens nog een geweldige route te voorschijn toveren Jos ?

  • 30 april 2016 om 16:45

    Uiteraard… ik heb 5 route’s in de aanbieding… diverse lengte’s
    Wie ze wil hebben moet maar effe mailen…

    Bovendien heb ik een binnendoor route vanuit nederland.. ( gemaakt door de Navi Expert van de Megafoon. )

    [attachment=1471]routedta.png[/attachment]

  • 16 juni 2016 om 14:38

    Yep… mijn agenda weer aangepast… :woohoo:

    Ik kan vrijdagmiddag op de brommer naar de ARDENNEN.

    Route’s zijn beschikbaar… mail me maar.

    Oosterse humor…

  • 16 juni 2016 om 16:10

    :laugh: :laugh: :laugh: zo krijgen we wel zin om weer naar de ardennen te gaan

  • 16 juni 2016 om 17:26

    Als nieuweling heb ik even een vraagje.

    Gaat het weekend definitief door, of hangt dat af van een minimum aantal deelnemers?
    Voor mijn huisdieren moet ik namelijk opvang regelen i.v.m. medicatie die ze nodig hebben. En daar kan ik niet te lang mee wachten.

    Ik hoor het graag! Thanks!!

  • 17 juni 2016 om 11:46

    Als nieuweling heb ik even een vraagje.

    Gaat het weekend definitief door, of hangt dat af van een minimum aantal deelnemers?
    Voor mijn huisdieren moet ik namelijk opvang regelen i.v.m. medicatie die ze nodig hebben. En daar kan ik niet te lang mee wachten.

    Ik hoor het graag! Thanks!!

    Als het aan mij ligt gaat het door.

  • 17 juni 2016 om 14:20

    Tuurlijk gaat het door Barbera…. eindelijk de kans om jou te ontmoeten… Ik heb me gelijk ingeschreven.. en dat er nu al 8 man komt :laugh: ER zijn leden die twee dagen voor tijd kijken hoe het weer is … en dan pas gaan ze mee. Komt dik in orde…
    [attachment=1459]ok-emoticon-13969327.jpg[/attachment]

  • 17 juni 2016 om 15:25

    Tja, er zijn motorroutes, er is goed te eten op de (uitstekende) camping en met een beetje mazzel is er goed weer en een BBQ. Wat houdt ons nog tegen ? We gaan er voor.

  • 17 juni 2016 om 16:47

    Misschien moet je in de info nog vermelden dat we niet naar de belgische ardennen gaan..

  • 18 juni 2016 om 04:33

    Even wat extra info over het Ardennen weekend

    Voor het Ardennen weekend geldt ook voor dit jaar dat we naar camping Umgrit in Luxembourg gaan. Voor het hele adres kan je op de link klikken in de openingspost. Het Ardennen weekend is een basic motorweekend met ,als het weer mee zit, op zaterdag een toertocht en een BBQ, (mail naar Jos Gensen voor de route op GPS) en natuurlijk is er veel gezelligheid.

    De BBQ moet ter plekke georganiseerd worden en dat betekend dat er mensen nodig zijn die de BBQ boodschappen gaan doen. Er zijn een aantal grote gemetselde BBQ’s dus dat hoeft niet meegenomen te worden. Neem wel eigen bestek en bord mee, bier drinken we uit de fles.

    De DTA betaald € 5,— per persoon als bijdrage voor het weekend, de rest is op eigen rekening. De camping betaald ieder voor zich en het inschrijven moet je ook persoonlijk bij de receptie doen. Wil je liever in een safari tent slapen of in een hut dan is dat mogelijk. Het is wel zaak dat je dit zelf van te voren regelt.

    Als er nog vragen zijn dan zie ik deze in dit topic wel verschijnen, tot in de Ardennen.

  • 18 juni 2016 om 07:39

    Voor de veestapel heb ik opvang kunnen regelen.
    Nog even mijn motor nakijken en een testritje maken en dan moet het helemaal goed komen.
    Ik heb er zin in! :woohoo:

  • 20 juni 2016 om 04:39

    Tja, er zijn motorroutes, er is goed te eten op de (uitstekende) camping en met een beetje mazzel is er goed weer en een BBQ. Wat houdt ons nog tegen ? We gaan er voor.

    De schoolvakantie

  • 20 juni 2016 om 16:31

    Op Welke camping is het dit jaar?

  • 20 juni 2016 om 17:28

    In het weekend van 8 tot 10 juli is het weer tijd voor het Ardennen weekend. [url=http://umgritt.castlegarden.lu/nl/camping/]De camping is wederom Umgritt[/url] waar we vorig jaar ook stonden.

    Er is ruime mogelijkheid voor het opzetten van een eigen tent en er zijn grote bungalowtenten te huur voor degene die wat meer luxe willen hebben. Het bespreken van een bungalowtent moet ieder voor zich doen en dat geld ook voor de kosten die dat met zich mee brengt.

    Op vrijdagavond is het binnenkomen, bier drinken eten en bier drinken.

    Voor de zaterdagavond is een BBQ gepland maar om deze te kunnen realiseren is er wel assistentie nodig voor het doen van de noodzakelijk boodschappen. Het wordt dus weer een weekend die met vereende krachten wordt samengesteld maar gezien het immer aanwezige enthousiasme binnen de DTA kan dat geen probleem zijn.

    Voor mij is dit trouwens de laatste keer dat ik mij met het organiseren van het Ardennen weekend ga bezighouden. In ieder geval alvast tot op de Camping bij Umgritt.

    Dit stond aan het begin van dit topic
    IK heb net de route’s gemaakt en als je deze wil hebben… mail me dan.
    Er is een heen en terug route vanaf het Vrijthof in Maastricht. een mooi verzamelpunt als je wat wilt afspreken.
    Verder zit er een korte, middel en een lange route bij. Kunnen we tijdens het weekend wel overleggen wat we willen.

    [attachment=1470]routedta.png[/attachment]

    [attachment=1468]vrijthof-maastricht-3p-location359c-0.jpg[/attachment]
    [attachment=1469]IMG-20160516-WA0006.jpg[/attachment]