• 29 april 2024 om 14:55

    Volgens mij was het afgelopen jaren ook om 11:00 uur en is prima bevallen. @haveloos, je moet gewoon wat eerder uit je nest! ;)  Na de lunch/brunch is het zo 12:00 uur voor we écht vertrekken en komen dan incl. xtra stops voor broodje/ijsje/plasje tegen 16u bij Ekko aan.
    Dat klinkt toch als een mooie tijd voor ‘n lekker biertje, tentje opzetten en dan aan de bbq.

    Haha, ik hoor het wel.
    Mooie routes welkom!

  • 30 april 2024 om 12:23

    Kamphuis heeft een mooie route gemaakt, waarmee we rond 16:30u bij der Ekko zullen aankomen. Ook is er een route voor de terugweg.

    Mocht je de route(s) willen hebben, stuur gerust ‘n mailtje naar Kamphuis.

     

  • 30 april 2024 om 17:26

    Kleine update;

    We gaan een ander eetcafe in De Lutte proberen.

    11:00u verzamelen bij eetcafé PLEXAT, aan de Dorpstraat 3 in de Lutte.

    Deze heeft een iets uitgebreider lunchkaart.

  • 1 mei 2024 om 09:30

    Last Order!

    Vanaf vanavond geen aan- of afmeldingen meer. Ik ga vlees en bier kopen en broodjes bestellen. Het weer is nur al prachtig.

    Verheug me over wat beglazingskit.

    Grüße aus Hespe und einen schönen 1. Mai wünsche ich Euch.

  • 1 mei 2024 om 12:11

    Is iemand van diegene, die vrijdag komen handig in electrische imstalatie in het huis? Grüße van Ekko

    • Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door ekko.
  • 1 mei 2024 om 16:53

    Wat moet er gebeuren Ekko? Ben geen elektromonteur maar kan je misschien wel helpen wat draden te trekken en aan te sluiten.

  • 1 mei 2024 om 17:08

    Er moet een kabel getrokken en verbonden worden, voor diriefasige Strom (380V) voor de Sauna.

    Heb ik nog nooit gedaan. Maar ik geloof het enigste verschil na 220v is, dat je 3 in plaats van een zekering nodig hebt…

    • Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door ekko.
  • 1 mei 2024 om 18:21

    Heb je een drie fase aansluiting in je meterkast?

    Dan na de hoofdschakelaar en aardlekschakelaar een drie fase automaat plaatsen. Als je de juiste spullen heb is het niet spannen en gaat het ons samen lukken!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 1 mei 2024 om 20:49

    Geen Idee. Heb drie zekeringen in der kast vrij. Dacht daar gewoon een kabel van 5×2,5 mm² aantesluiten. Nou we zien het wel, kunnen we vrijdag bij het bier over babbelen.

  • 5 mei 2024 om 19:02

    Is iedereen goed thuis gekomen? Was weer gezellig met jullie…kan er een fotomapje aangemaakt worden? Danke

  • 5 mei 2024 om 19:39

    Het was weer een super gezellig weekend met de traditionele onweersbuien zo nu en dan. De tourtocht was weer prima met meer dan genoeg bochten, de bbq was ook weer smullen. Kortom het was weer een top weekend. Ekko en familie bedankt weer voor jullie gastvrijheid en gezelschap.

  • 5 mei 2024 om 23:53

    Ja, het was weer een traditioneel DTA-WBL Treffen, op de heenweg regen, een prima rijdag op zaterdag en na een nat Vroegstuk een goede terugreis. Erg gezellige BBQ en nazit in de tuin van Ecco, wel wat fris. Kortom weer een super weekeinde voor de All-roads die de DTA een warm hart toedragen. Ekko c.s. en alle deelnemers bedankt voor de gastvrijheid en gezelschap

  • 8 mei 2024 om 12:23

    Fotos Van de Spooren…dat wordt duur….

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 mei 2024 om 17:14

    Ja was weer een gezellig wochenende. Lekker gelachen en geouwehoerd. Mike liet de bbq weer lekker fikken en het aangereden wild smaakte prima. Een mooie route door de omgebung maakte de zaterdag weer compleet.

    Ekko bedankt voor route en gebruik tuin als &! sanitair, Daniël bedankt voor heen- en terugreis. Iedereen weer bedankt voor gezelligheid!

    Foto’s  in album.