• 22 juni 2016 om 14:20

    Barbera en ik verzamelen vrijdag om 11:00 bij de 1e benzinepomp voorbij Utrecht op de A2. We rijden tot Maastricht over de snelweg, daarna mooie route binnendoor. Wie mee wil rijden is welkom.

  • 22 juni 2016 om 15:01

    Hmmm… meerijden met twee motor-vrouwen….

    Ik denk dat het druk wordt om 11:00 bij de 1e benzinepomp voorbij Utrecht op de A2 :evil:

  • 23 juni 2016 om 16:13

    Het is dus nog steeds 8, 9 en 10 juli? Ik ga mijn mini-mini-minitentje vast van zolder halen, ben van plan om ook af te reizen! Moet nog een leuke binnendoor route maken vanaf Namen maar dat komt goed. Vrijdag na mijn nachtdienst eerst nog een paar uurtjes slapen en rond 12 uur ga ik dan rijden. Verwacht ergens in de avond aan te komen dan.

  • 24 juni 2016 om 19:48

    Wil je mij de routes sturen. Ik probeer dat weekend te komen. Maar ga morgen eerst samen met een vriend naar Noorwegen en Zweden tot 6 juli.
    naar
    Let op, ik heb het emailadres alleen voor leden zichtbaar gemaakt, anders krijg je nog meer spam thuis

  • 25 juni 2016 om 05:16

    Done… ‘t begint op een treffen te lijken…

  • 27 juni 2016 om 04:40

    Check lijkt te gaan lukken. Heb me ingeschreven

  • 27 juni 2016 om 16:26

    rans !!! gezellig dat je ook mee ga. je moet zeker wel een flinke stoflaag van dat ouwe ding afblazen :laugh: :laugh:

  • 28 juni 2016 om 02:06

    rans !!! gezellig dat je ook mee ga. je moet zeker wel een flinke stoflaag van dat ouwe ding afblazen :laugh: :laugh:

    ongetwijfeld,maar hij start wel! :laugh:

  • 30 juni 2016 om 17:46

    ik rij vrijdag ochtend gezellig met de dames mee hoor.een dagje extra toeren is altijd goed

  • 1 juli 2016 om 10:12

    Tot mijn spijt heb ik af moeten zeggen. Ook met de auto is nog geen optie.
    De 4p Safaritent heb ik nog niet afgezegd. Ik begreep dat er al belangstellenden waren, bedenk dat er wel kosten aan zijn, ik heb alleen de borg betaald. Jos, wil jij dan één en ander coördineren?

    Wens jullie een superfijn weekeinde, rij voorzichtig en pas op met tegemoet komende scheurijzers!
    Groet, Frans

  • 1 juli 2016 om 11:59

    … en pas op met tegemoet komende scheurijzers!
    Groet, Frans

  • 1 juli 2016 om 14:19

    Tot mijn spijt heb ik af moeten zeggen. Ook met de auto is nog geen optie.
    De 4p Safaritent heb ik nog niet afgezegd. Ik begreep dat er al belangstellenden waren, bedenk dat er wel kosten aan zijn, ik heb alleen de borg betaald. Jos, wil jij dan één en ander coördineren?

    Wens jullie een superfijn weekeinde, rij voorzichtig en pas op met tegemoet komende scheurijzers!
    Groet, Frans

    Jammer Frans.
    WE gaan ons best doen om het gezellig te maken, zal niet mee vallen zonder jou.
    Die Safaritent komt goed..
    En voor jou een spoedig herstel.
    [attachment=1473]blond-amsterdam-beterschap-wenskaart-blond-amsterd.jpg[/attachment]

  • 4 juli 2016 om 15:51

    Komend weekend gaat me niet lukken. Net zoals vorig jaar kan ik er weer niet bij zijn door onverwachte drukte en werkzaamheden!

    Een ieder die wel gaat heel veel plezier!
    De weersverwachtingen voor het weekend worden trouwens steeds beter!
    Maar het hitte record van vorig jaar zal niet gehaald worden.

  • 4 juli 2016 om 17:27

    Het gaat mij wel lukken denk ik nu, dus ik heb me ingeschreven.
    Als het goed is heeft Jos een mailtje gekregen met de vraag me de routes te sturen.

    En ik zal proberen tegen 11.00 bij het eerste tankstation onder Utrecht te zijn.
    Maar wacht niet op mij, op vrije dagen wil ik nog wel eens wat langer blijven liggen.

  • 5 juli 2016 om 15:34

    Ja lijkt mij gezellig ben er rond 11 uur
    Groeten Menno Zaal