• 28 april 2016 om 10:57

    In het weekend van 8 tot 10 juli is het weer tijd voor het Ardennen weekend. Het weekend wordt in juli georganiseerd in de hoop dat we warmer weer krijgen dan vorig jaar . De camping is wederom Umgritt[/url] waar we vorig jaar ook stonden.

    Er is ruime mogelijkheid voor het opzetten van een eigen tent en er zijn grote bungalowtenten te huur voor degene die wat meer luxe willen hebben. Het bespreken van een bungalowtent moet ieder voor zich doen en dat geld ook voor de kosten die dat met zich mee brengt.

    Op vrijdagavond is het binnenkomen, bier drinken eten en bier drinken.
    Op zaterdag kan er een toertocht plaatsvinden, wat gelijk de vraag met zich mee brengt, wie kan er voor een toertocht zorgen ergens in de buurt van de camping.

    Voor de zaterdagavond is een BBQ gepland maar om deze te kunnen realiseren is er wel assistentie nodig voor het doen van de noodzakelijk boodschappen. Het wordt dus weer een weekend die met vereende krachten wordt samengesteld maar gezien het immer aanwezige enthousiasme binnen de DTA kan dat geen probleem zijn.

    Voor mij is dit trouwens de laatste keer dat ik mij met het organiseren van het Ardennen weekend ga bezighouden. In ieder geval alvast tot op de Camping bij Umgritt.

  • 28 april 2016 om 12:07

    Weer het eerste weekend van mijn schoolzomervakantie. Net zoals vorig jaar de rit van begin augustus.
    Beter een weekje eerder denk ik want ik ben vast niet de enige die dan al weg gaat. Het wordt weer eens tijd dat we een druk bezocht A-weekend hebben toch?

  • 28 april 2016 om 12:21

    Weer het eerste weekend van mijn schoolzomervakantie. Net zoals vorig jaar de rit van begin augustus.
    Beter een weekje eerder denk ik want ik ben vast niet de enige die dan al weg gaat. Het wordt weer eens tijd dat we een druk bezocht A-weekend hebben toch?

    Was vorig jaar best druk bezocht.

  • 28 april 2016 om 13:02

    Ja want toen was het niet in de schoolvakantie

  • 28 april 2016 om 14:25

    je hebt gelijk, Fred…. ‘t is precies ook de reden dat ik heb moeten afhaken….

    je gaat bijna aan opzet denken….

  • 28 april 2016 om 15:09

    Voor mij geldt precies hetzelfde. Ben dan op vakantie!

  • 28 april 2016 om 15:15

    Ja, precise dat weekend ga ik ook richting zuiden, Yammahama.

  • 28 april 2016 om 15:31

    Hier ook net op vakantie die week…..

  • 28 april 2016 om 15:55

    En als we het een weekend naar voren schuiven ? Dat zou dan 1,2 en 3 juli zijn.

  • 28 april 2016 om 16:37

    Prima, maar als het dan regent kom ik niet :laugh:

  • 28 april 2016 om 16:54

    En als we het een weekend naar voren schuiven ? Dat zou dan 1,2 en 3 juli zijn.

    Dan kom ik zeker niet.

  • 28 april 2016 om 17:17

    het is toch ideaal,want nu kun je vanaf het ardennen weekend meteen doorrijden naar je vakantie bestemming in het zuiden

  • 28 april 2016 om 17:34

    Tja ik kan niet met iedereen rekening houden mensen, voorlopig laat ik de datum dus staan.

  • 29 april 2016 om 06:30

    het is toch ideaal,want nu kun je vanaf het ardennen weekend meteen doorrijden naar je vakantie bestemming in het zuiden

    Leuk idee, maar lukt niet omdat we op tijd bij de boot moeten zijn;) Veel plezier en goed weer alvast :cheer:

  • 29 april 2016 om 10:40

    Misschien moeten we dit topic iets anders benaderen..
    Om al die vakantiegangers niet de kans te geven is toch jammer…
    Het maakt mij niet uit.. of het de eerste of tweede week van Juli is…

    Een beetje discussie…. Kan ook FRED een keer mee… :sick:

    [attachment=1448]overleg1.png[/attachment]