-
@Jan: Daar was ik toen ook slachtoffer van en was Tommie de weg kwijt..
Gaat idd om dat punt op de N4 zonder uitvoegstrookje, gevaarlijk bij achteropkomend verkeer.. het is veiliger om alvast bij klein wit hectometerbordje 160,4 op het vluchtstrookje te gaan rijden en bij 160,5 (citroen garage) 180* rechts naar beneden te gaan.
@Frans: Oke. -
Gaan we nog ergens vussamele, zodat we de 2e helft naar het verre L’eau Vivre weer oergezellig samen kunnen rijden?
Bijvoorbeeld bij Eetcafe Het Genot in Echt, gaat open om 11:00 uur.
https://www.tgenot.nl/
Hier komen de A2 en A73 bij elkaar, kunnen we daarna misschien t meeste binnendoor oid. -
leuk, hoe laat?
-
Ja ik wil ook wel aanhaken.
Ik stel voor rond lunchtijd?
-
Echt jammer dat ik niet mee kan. Volgende keer niet meer in de schoolvakantie ajb.
-
Oke.. 12:15-12:30 op locatie, redt jij dat ook Arnout?
-
Helaas, dat red ik niet. Dan zie ik jullie op de camping. Goede reis!
-
Waar praten we dan over Arnout, een uurtje later of heel veel later?
-
Om 12.30 uur lunchen komt mij ook niet uit, gezamenlijk lunchen kost mij ook te vroeg te veel tijd.
Mijn plan is om rond half elf te vertrekken uit het centrum des lands, de snelweg naar Francorchamps te nemen en daar zo ongeveer 13.00 – 13.30 uur een terrasje te nemen. Daarna in 2 – 2 1/2 uur binnendoor naar Radelange te rijden. dan ben ik voor borreltijd op de camping.
Als deze planning iemand aanspreekt kunnen we bijvoorbeeld op een passende tijd afspreken op een parkeerterrein bij bv een tankstation aan de snelweg in NL. -
Zo, het zit er op. Was weer een leuk weekend met lekker veel lachen en geouwehoer, top! Per ongeluk (nouja niet echt..) nog een mega helling bedwongen in de Franse bossen bij Don sur Meuse met een 700, 1000, 1100 en 1200 cm鲁! Op de top een herinnering aan een Amerikaanse comandoposst in 1918.
Jan bedankt voor al het regelwerk en allemaal bedankt voor de lol en gezelligheid.
Special thnx aan de geweldige mensen die vanmorgen spontaan een deel van hun ontbijtje met mij deelden.. voor mij een emotioneel moment, ook nu weer.. snif.
Paar fotootjes in Ardennen-album.
-
het was weer ouderwets gezellig, dank aan alle deelnemers.
-
Inderdaad Jan, het was een echt ouderwets en gezellig Ardennenweekeinde! De camping is in de loop der jaren veranderd in een levendige familiecamping 馃槈. En iedereen heeft een mooie zelf gekozen route kunnen rijden 馃槉
Jan bedankt voor de organisatie en ook alle deelnemers voor hun mede-organisatie.
-
Tof om weer (oude) bekenden te treffen… Zonder programma prima gegeten, gedronken, gezwommen, gereden, gelachen, gemopperd, motor geruild, veel gestuurd, gewoeld in de slaapzak van het campingrumoer…
De camping is veel te netjes voor een Ardennenweekend. De rivier te smal om vlot te bouwen, de caravans te dicht op mekaar om te kunnen woefen en de plek te klein om te barbecuen met z’n allen… En wat maken blagen veel lawaai als ze vakantie hebben… Ik heb wel genoten hoor, van begin tot eind!!
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.