• 5 juli 2017 om 00:22

    @fredje youhavemail

    Voor de gene die nog met mapsourse werkt.

  • 5 juli 2017 om 11:06

    haha… ik werk ook nog met mapsource… werkt perfect! Heb de routes inmiddels op GPS staan, nu nog de juiste kaarten erop…

    Ben er bijna klaar voor!

    Shut up and ride!

  • 5 juli 2017 om 13:47

    Bedankt, download is gelukt.
    Straks nog even in een Garmin bestand zetten

  • 5 juli 2017 om 18:21

    bedankt, jongens, ik heb alles in mapsource op de gps gezet, als je mapsource en basecamp met garmin express op je computer hebt, werkt het niet goed, dus ik heb basecamp en express verwijderd, en nu werkt het wel. Philip we hebben nog contact hoe laat bij de grens Venlo, misschien gaan er meer mee?

  • 5 juli 2017 om 22:09

    Jammer genoeg ga ik het niet redden om tijdig op het Trefpunt te zijn. Ik heb nog een afspraak in Utrecht tot ongeveer 12 uur.
    Ik denk de snelweg te nemen tot achter Heerlen en ergens bij Aachen de route op te pikken. Als jullie veel terrasjes pakken zien we elkaar misschien nog onderweg, anders in Cochem.
    Als nog iemand pas wat later kan vertrekken, zoals ik, laat ff horen. Kunnen we misschien een 2e shift afspreken.

  • 6 juli 2017 om 08:44

    Volgens mij was het vorig jaar wel gezellig, dus ik ben er dit jaar ook weer bij. Net terug van een autovakantie, dus ik ben wel weer aan motorrijden toe. Kan iemand mij de routes mailen evt?  Alvast dank! Sander.

     

  • 6 juli 2017 om 14:27

    @Sander zie topic een pagina terug.

  • 6 juli 2017 om 14:31

    Ah. Gemist. Tnx!

  • 6 juli 2017 om 18:00

    Zo dames en heren, ik ben helemaal om te gaan genieten van Jaspers smetteloze organisatie en het geweldige door Phillip voorspelde weer. tot vrijdag avond bij het bier.

  • 6 juli 2017 om 18:48

    Update weergoden phone.

  • 6 juli 2017 om 19:19

    Ketting even ingevet, bandjes op spanning gebracht dus de Tenere is er met ruim 93.000 km op de teller ook weer klaar voor.

  • 6 juli 2017 om 21:41

    Jan, vergeet niet je koffers in te pakken ?

  • 6 juli 2017 om 22:05

    Jan, vergeet niet je koffers in te pakken ?

     

    Oh hemel, nou zeg je wat

  • 6 juli 2017 om 23:29

    Zoooo…. Terug van een lange, lange dag… En al met al een aantal hectische weken.
    Morgen krijgt mijn jongste zoon zijn eindrapport, en daarna gaan we vertrekken.  Helaas niet per motor. Sterker nog… die gaat helemaal niet mee.  Gezondheidstechnisch…

    Morgenochtend heb ik dan ALLE tijd om te beginnen met de voorbereidingen, Want zo heeft Jan me dat geleerd…

    Tot aan mijn komst moeten jullie dus zelf je zwerversbiertje en eventueel ook een hap bijeen scharrelen. Dat kan ook in de Stube.
    Daarna zal ik vanuit de comfortabele, gehuurde caravan toezicht op jullie houden.

    Ik wens iedereen alvast een fijne, mooie, probleemloze en vooral VEILIGE reis.

     

  • 6 juli 2017 om 23:44

    Ow… nog ff voor alle volledigheid:  de receptie van de camping is gesloten  wegens ‘Mittagsruhe’ van 13.00 – 15.00 uur.  Mocht je toch in die tijd aankomen, ga dan ff lekker t stadje in…  Of… als je echt niet kunt wachten…

    De afspraak is, dat we helemaal “in de punt” van de camping, op de begane grond ons kampement mogen opslaan. Dat is: t ‘bruggetje’ van de camping over… LINKS aanhouden en he-le-maal uitrijden tot aan t klaterende water.  Maar t beste is om het eerste advies te volgen, voor het geval de beheerder ons tóch een ander plekje heeft toebedacht…