• 5 februari 2017 om 20:36

    Ja, hoor… vandaag samen met Frans de camping bezocht.   Dat nieuwe adresje gaat t worden. Update volgt z.s.m.
    Eerst hier even de gegevens op een rijtje zetten

    Aanmelden kan natuurlijk wel alvast. Want de datum is definitief!

     

     

     

  • 7 februari 2017 om 21:26

    Ah,  stukje wat kosten betreft; duidelijk! Wat track betreft; dat had ik al gelezen,  vandaar dat ik ook wist dat het veel km’s vreten word…  Ik hoopte meer dat je ging zeggen dat er al een track te downloaden is…  ;-)

    Shut up and ride!

  • 8 februari 2017 om 21:45

    Benieuwd waar het op uit komt, succes !

  • 15 februari 2017 om 09:03

    LET OP:

    Frans en ik hebben een ANDERE camping gezocht en gevonden.
    De info in de AGENDA is aangepast aan de nieuwe info, en de camping-site kan nu virtueel worden bezocht via:

    http://www.camping-cochem.de/

  • 17 februari 2017 om 01:00

    Ja, deze camping bij Cochem lijkt erg geschikt.
    Vriendelijke mensen, van alles valt te regelen, BBQ en dergelijke, lijkt soepel te zijn zoals we dat ook graag willen! Open vuur en Woeffen is natuurlijk afhankelijk van de droogte, bij harde regen is er waarschijnlijk geen enkel probleem.
    Ons campinggedeelte ligt in een uithoek van het terrein, lekker afgelegen tov de stacaravans.
    Bovendien is er een soort restaurant en een biergarten.
    Ook verse broodjes voor het ontbijt zijn te bestellen. Ook niet-verse, maar ik weet niet of die goedkoper zijn :).
    In de regio Moezel/Eifel/Hondsrug zijn prachtige routes. Ook heen en terug zijn er vanaf Maastricht/Aachen mooie binnendoor routes!
    Mocht je het te ver vinden om te rijden, natuurlijk kan je voor veel geld ook met je motor van Groningen of Amsterdam naar Airport Maastricht/Aachen vliegen en daarna binnendoor rijden. Voor ons Chapter WBl is het gewoon ff vlot naar de Moezel rijden !

  • 21 februari 2017 om 19:37

    Voor alle twijfelaars over een warm en knus onderkomen….
    … we hebben met de beheerder afgesproken dat we eind februari het aantal te reserveren kamers/caravans definitief doorgeven.
    Na die tijd houdt hij geen onderkomens meer gereserveerd voor ons.

    Geef je dus op voor dit treffen EN als je een droog, warm, knus, 50+ plekkie wilt… MELDEN  !!!!!

  • 23 april 2017 om 18:46

    Ik héb een warm, droog, knus plekkie: mijn tentje!

    Helaas kan ik nog niet zeggen of ik erbij kan zijn. Vorig jaar in Luxemburg is me wel heel goed bevallen.

    Eind juli trouwens het XT660.com treffen in de Yorkshire Dales. Daar ga ik wel bij zijn.

  • 27 mei 2017 om 10:01

    Zoals het er uitziet lukt het om te komen. Heb de nachtdiensten vrij gekregen zodat ik de 7de kan vertrekken. Yesss!

    Edit: Aangemeld! Nummer 4 nog maar?

  • 28 juni 2017 om 11:25

    Prikkel-de-prikkel….

    T is nog maar een dag of 10 voordat we kunnen neerstrijken in de Moesel-streek.  Dus heel langzaam en voorzichtig heb ik al een lijntje gelegd met Pelleboer.  En ook via de site van camping-cochem komen de nodige kriebeltjes al binnen. Een aantal voorbereidingen (ja, Jan… :-)   ) moeten nog worden afgerond, maar dan kunnen we lekker die kant op.

    Ik wil iedereen nog wel even vragen om -indien mogelijk-  toch alvast in te schrijven op de deelnemerslijst. We hebben te maken met een stukje reservering van terrein op de camping. En daarvan weet iedereen graag waar ie aan toe is… En voor mij betekent dat o.a. het moeten regelen van een ‘party’-tent. Of niet.  Of beiden…

    En laten we de bestelling voor t BBQ-vlees vooral ook niet uitvlakken…

  • 29 juni 2017 om 10:04

    Hier de brommer met ductape aan elkaar aan het plakken, zodat ik ook mee kan.

    Is er bij iemand nog een plekje vrij op een kamer toevallig?

  • 29 juni 2017 om 17:21

    Ik heb de weer goden eens geraadpleegd en hebben mij overtuigd om mij aan te melden.

  • 29 juni 2017 om 23:02

    @Barbera
    Ik heb een caravan gehuurd waar in principe 4 mensen in kunnen/mogen slapen… Vooralsnog zijn mijn zoon van 14 e n ik de enige bewoners.
    Er is dus nog plek. Zie maar of je dat wat lijkt (als dame…)
    En anders misschien niet in de caravan, maar in de voortent?

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 9 maanden geleden door jasper tornij.
  • 29 juni 2017 om 23:03

    GPS Routes.

    ja, de weergoden zijn vriendelijk gestemd.
    Ik wil vrijdag op mijn gemakkie naar Cochem rijden, heb de middag vrij gekregen van het ABP.
    Jasper, wil je mij de routes toesturen (heen en terug en regio Moezel) ?
    Dan kan ik ze dit weekeinde laden. Ik heb een Garmin.
    Frans

  • 29 juni 2017 om 23:08

    ik ga ze nog even moeten aanpassen, vrees ik, want we hebben een andere camping gekozen dan  waarvandaan ik de routes gemaakt heb.

    Zodra ze definitief zijn zal ik ze verspreidbaar maken.  OK?

  • 29 juni 2017 om 23:12

    Stuur wel alvast de heen- en terugroute, die kan ik zelf ook gemakkelijk aanpassen vanuit Utrecht.
    Voor de zaterdag rit zijn we natuurlijk volledig van jouw aanpassingen afhankelijk