• 18 januari 2017 om 14:49

    Allemaal,

    Na een intense overdracht door Jan van het hele dikke boekwerk aan jaarlijkse voorbereidingen, ben ik vier dagen 24/24 in de weer geweest met puzzelen…

    Dus is het nu rond. Ik heb een camping op t oog,
    – een toeristische aanreisroute (vanaf Venlo, grensovergang 250 kilometer ),
    – een dagroute (270 km eventueel eenvoudig in te korten of zelfs te halveren) door Eifel, langs Moezel en Rijn
    – én een toeristische terugroute (240 km)
    beschikbaar in BaseCamp (==> Garmin).

    Maar om via de snelwegen op plaats van bestemming te komen: Ook die mogelijkheid is een optie.

    De camping heeft een tweetal blokhutten beschikbaar, waarvan ik er zeker alvast ééntje boek (voor mezelf ). Dus Frans kan dit jaar ook weer gewoon mee.

    Reserveer alvast in je agenda :  Vrijdag 7 juli tot zondag 9 juli en hou dus dit forum en de Agenda in de gaten voor nieuws en je inschrijving.

    Het enige wat ik nog nodig heb voor dit weekeind zijn jullie INSCHRIJVINGEN.

  • 18 januari 2017 om 14:53

    Forum-item gelijk  maar even een ‘schopje’ gegeven, want volgens de ALV kom je alleen dán in de ‘recente reacties’…. En dat moet natuurlijk wel even!

  • 19 januari 2017 om 07:29

    Prachtig Jasper en zeer voortvarend!

  • 19 januari 2017 om 20:45

    Jasp, staat genoteerd. Incl blokhut ?.

    als de agenda zover is zal ik me inschrijven.

    Als je nog hulp nodig hebt, laat ff weten.

    Frans

  • 19 januari 2017 om 22:17

    Ik heb de bevestiging gehad… We kunnen er terecht in dat weekeind.
    Gegevens voor wie wil weten hoe, wat, waar:

    http://camping-burgen.de/nl/

    56332 Burgen, Duitsland

    +49 2605 2396

    De 3-persoons Moezelhut-2 heb ik al (voor mezelf en jongste zoon) gereserveerd. Daarnaast zijn er in dat weekeind nog TWEE Moezelhut type 1 (2-persoons) beschikbaar. AUB ZELF regelen, en betalen. Contact via e-mail kan gewoon in t Nederlands…. Wie t eerst komt….

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 2 maanden geleden door jasper tornij.
  • 22 januari 2017 om 11:57

    Inschrijving is geopend!

    Tip van Jasper: de hutjes worden slechts tot begin februari vastgehouden en zullen dus voor die tijd vastgelegd moeten worden.

  • 22 januari 2017 om 12:55

    Ben ik toch maar even de eerste die zich aangemeld heeft voor het Ardenn….uh Eifel weekend. Heb ik nou een prijs gewonnen ?

  • 22 januari 2017 om 14:15

    Ja…. Je mag voor de hele groep de afwas doen!

     

  • 22 januari 2017 om 14:25

    Ik moet trouwens even een kleine correctie/aanvulling doen…
    Er zijn geen twee, maar DRIE hutjes beschikbaar op t terrein.
    Inmiddels is de 3-persoons gereserveerd voor mij en heeft Frans te kennen gegeven een 2-persoons te willen huren.

    Daarnaast is er dus nog één tweepersoons Moezelhut type 1 te reserveren.
    Kosten zijn totaal 70 euro (alles inclusief) voor deze twee nachten.

    Wie gebruik maakt van zo’n hut moet wel zijn eigen beddengoed/handdoeken meenemen.

    De reservering en betaling ervan loopt via mij. En dat moet dan vóór t eerste weekeind in februari worden bevestigd aan de camping. Enige haast is dus geboden als je zeker wilt weten dat je een droog, warm onderkomen hebt.

  • 26 januari 2017 om 21:50

    Hoppla…. we gaan ‘t anders doen!

    Vandaag ontving ik een aantal antwoorden op openstaande vragen…. En dat stemt me niet blij/tevreden.
    Ik weet dat bij jullie de lat ook hoog wordt gelegd, dus…

    Ga ik op zoek naar een andere locatie waar we wel voor ‘vol’ (is gelukkig wat anders dan ‘vol’-wassen…) worden aangezien.

    Een nieuw volgt dus bericht binnenkort !

  • 27 januari 2017 om 07:48

    Wij zijn hier diverse malen geweest. camping, appartementen, restaurant, parkeren, benzinepomp met slijterij aanwezig. Op loopafstand van het centrum Vianden. En motorijder gunstig.

     

    https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1MDNE_nlNL558NL558&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&hotel_dates=2017-02-05%2C2017-02-06&tbm=lcl&q=vianden+hotel+nagel&rlfi=hd:;si:998130121338291314;mv:!1m3!1d334.8643406603377!2d6.2011107!3d49.92606680000001!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i767!2i801!4f13.1

  • 31 januari 2017 om 18:58

    Ik ben zeker geïnteresseerd in dit weekend, maar ben erg benieuwd naar de route… In de omschrijving werd aan gegeven dat het vanaf Venlo zo’n 250km rijden is. Van mijn huis naar Venlo is ook al een stuk sturen, dus worden veel kilometers dat weekend!

     

    Is er al een concreter routeplan bekend? Of zijn er zelfs al GPS tracks beschikbaar??

    Shut up and ride!

  • 31 januari 2017 om 21:36

    Oh,  en eventuele kosten…  Waar moeten we rekening mee houden? ?

    Shut up and ride!

  • 3 februari 2017 om 09:33

    Ik ga met Frans a.s. zondag ff die kant op.
    Voornamelijk omdat ik een andere camping wil. De oorspronkelijke had nogal wat beperkingen…  Er volgt dus een update.
    Enne… @Leon…. Ff de posts hierboven lezen, surf-dude… Want daar staat al iets over de tracks . Maar als de camping verandert, moeten ook de tracks nog ff worden aangepast!

    Kwa kosten:   Meerdere opties.
    Alleen jij, je motor en je tentje: ongeveer 12,50 per nacht.
    Caravan huren? 30 euro per nacht PLUS eenmalig 20 euro schooonmaakkosten. (op basis van bezetting van 2 personen in de caravan. )
    Kamer huren? Kan ff geen prijzen vinden op de lijst… Maar dat zullen we zondag ook zeker bespreken, net als de barbecue, het ontbijt, de drank….

    Hou dus dit draadje in de gaten!

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door jasper tornij.