• 12 mei 2018 om 20:53

    83 van mijn  fotoos van vandaag kun je tot 19 mei 2018  ‘ophalen’ bij WeTransfer – free editon – via onderstaande Download link

    https://we.tl/4v23KzMcw9

  • 13 mei 2018 om 18:12

    Mooie fotoos Jasper, bedankt. T was erg leuk alleen jammer dat je de ochtend start met t idee dat je wel aardig kan rijden en m eindigd met zoveel dingen waar je in een bocht aan moet denken dat het niet meer bij te houden is.   .. nou ja. Dan maar geen perfecte bocht.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 13 mei 2018 om 22:20

    Leuke foto’s Jasper, bedankt! Misschien leuk als je ze ook op de website zet?

  • 14 mei 2018 om 09:22

    Ik vond het echt een geniale start van het weekend. Ik heb echt wel weer bijgeleerd en ik had ook echt het idee dat ik steeds sneller ging rijden.

  • 14 mei 2018 om 10:08

    Mooie fotoos Jasper, bedankt. T was erg leuk alleen jammer dat je de ochtend start met t idee dat je wel aardig kan rijden en m eindigd met zoveel dingen waar je in een bocht aan moet denken dat het niet meer bij te houden is. .. nou ja. Dan maar geen perfecte bocht.

    Nadeel van die niet perfecte bocht is dat je dan wel een paar weken met een opgerekte knieband moet rondhobbelen :X

    Maar goed, met een lichte blessure op 10 rijders blijven onder het 15%-gemiddelde, dus nog steeds een geslaagde dag

  • 14 mei 2018 om 20:01

    Was een leerzame morgen, elke keer weer leuk om te ontdekken wat echt goed rijden nou inhoud. Hoeveel daar bij komt kijken.

     

    De meest genoemde punten die naar voren kwamen:

    • Toch weer het kijken, bocht door.
    • Staand rijden en de voeten in lijn met de motor, boven de pendalen.
    • Het proberen de bocht rond te maken, ipv te hoeken.
    • Het zoeken van beide remmen en daarmee de motor trekkend houden tot aan het einde van de bocht.
    • Zitten pas op het moment van uit accelereren.

    Leuk ook de positieve reactie, leergierigheid van iedereen. Goed ook hoe Rolf en Hessel over de baan reden, jammer van je afgebroken stuurhendels.

    Heb 19 foto’s van Jasper geupload, zie foto album.

    Start, uitleg

  • 14 mei 2018 om 20:46

    Ja, het was een leuke en leerzame ochtend.

    Ik heb eigenlijk vooral geleerd dat ik nog veel leren moet

    Jasper bedankt voor de foto’s.

    Jonathan bedankt voor de organisatie, het was wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

  • 15 mei 2018 om 10:11

    Heb 19 foto’s van Jasper geupload, zie foto album.

    http://www.tenere.nl/fotoalbums/ werkt bij mij niet :?

  • 15 mei 2018 om 13:10

    Ook niet als je bent ingelogd?

  • 15 mei 2018 om 15:32

    nope… bij mij ook niet.

    ook niet als ik ben ingelogd.