• 19 maart 2018 om 21:15

    Animo check voor een ochtend in mei rijden op Motorcross circuit Utrecht, obv MX trainer.

    Nav de ALV heb ik contact opgenomen met Motorcross circuit Utrecht. Met de vraag om het mogelijk is om een dagdeel gebruik te maken van het circuit.
    Omdat de meeste van ons geen offroad licentie hebben is dit alleen mogelijk onder begeleiding van een MX trainer. De kosten voor deze ochtend zijn 30 euro, training is van 9 tot 12.30 op de baan.

    De grote van de groep bestaat uit maximaal 10 deelnemers, mocht het een succes zijn dan is een tweede datum mogelijk. Wil 2 datum’s voorstellen, de datum waarop Wilfred zijn voorkeur voor heeft en / of meest animo voor is ga ik definitief maken.
    Mochten er meer als 10 mensen geintresseerd zijn dan, kom je op de reserve lijst, tot max 4.

    Graag hieronder reageren of je plan het om te komen

    Iets over het circuit:
    De gehele ochtend zal in het teken staan van vertrouwen krijgen in jezelf en in de motor op het circuit van MC-utrecht. Onder leiding van Wilfred Zijerveld, die al ruim 10 jaar ervaring heeft in het coachen en trainen van motorcrossers, kunnen beginners en gevorderden hun vaardigheden op de motor aanscherpen. Houding en bochtentechniek zullen ruim aan bod komen deze dag. Ook enduro-oefeningen zullen de revue passeren.
    De baan van MC-Utrecht is redelijk hard, waardoor je met de meeste offroads prima uit de voeten kan.

    overzicht MCU

    aanmeldings lijstje animo check data:
    12 mei
    Jonathan

    19 mei
    Jonathan

    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren geleden door TheHunter.
  • 19 maart 2018 om 22:07

    lijkt me leuk, steek je altijd wel iets van op!

    12 mei lukt wel

    19 mei niet (pinksterweekeinde op pad met de GS)

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren geleden door rens s.
  • 19 maart 2018 om 22:25

    Super gaaf!! Noteer mij maar voor 19 mei.

  • 19 maart 2018 om 22:50

    wil ik wel proberen. alleen op de 19e mei.

  • 20 maart 2018 om 11:50

    Ik kan vooralsnog beide dagen

  • 20 maart 2018 om 16:45

    Lijkt me wel erg leuk maar kan beide data niet!

  • 22 maart 2018 om 20:21

    Update van het lijstje:

    12 mei
    Jonathan
    Rens s
    Grandia
    Luchthoofd
    Jouke
    Marlene
    Barbera (ovb)

     

    19 mei
    Jonathan
    Dennis
    Grandia
    Mecanico
    Luchthoofd
    Jouke
    Barbera (ovb)

    Wie volgt?

    toevoeging op 4-4-2018

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 12 maanden geleden door TheHunter.
  • 26 maart 2018 om 21:53

    Ik kan beide dagen

  • 26 maart 2018 om 22:23

    Noteer mij maar voor de 12e!

     

  • 1 april 2018 om 20:15

    Ik kan beide zaterdagen. Wel een beetje onder voorbehoud als dat mag.

  • 4 april 2018 om 21:08

    Toegevoegd aan het lijstje,

    Nog meer mensen uit Noord Holland?

  • 5 april 2018 om 19:35

    Ik weet niet of t voor mezelf verstandig is om deel te nemen, maar Hessel en ik plannen dus een reisje IJsland, en hij heeft nu nog nul-komma-nul offroad-ervaring. mag ik evt. hem ( mijn zoon) als ‘introducee’ aanmelden?

  • 6 april 2018 om 09:59

    Nee de regel is dat een introducee één keer mee mag, daarna moet ie lid worden

  • 6 april 2018 om 17:38

    lid worden wil ie wel graag, maar hij kan nog niet, want hij heeft nog geen motorrijbewijs… en mag dus nog niet de openbare weg op.
    dit leek me een mooie gelegenheid, want is niet op de openbare weg.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door jasper tornij.
    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door jasper tornij.
  • 6 april 2018 om 17:41

    als de KTM (jawel… wie had dat verwacht) Duke 125 niet op weg naar zijn voertuigbeheersing-examen kapot was gegaan, was ie nu wel in de buurt geweest van een rij-diploma.   Maar nu mag ie weer -tig weken wachten.

    Grrr… !!!