-
Heb je je nog niet opgegeven?
Check de agenda (wel ff inloggen natuurlijk ;). -
Ook dit jaar ben ik weer op de ALV present 😀
-
Nou de cijfers van 2024 staan weer op een rijtje. Nu nog goedkeuring van de kascommissie. En dan de ALV. Heb toch weer mijn best gedaan om oneervol ontslag te krijgen, wie weet dat het deze keer wel lukt..?
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
haha nee hoor niks daarvan
-
tot zondag mannen.
ik heb nog een tweepits kookplaat. die wil ik graag aan de club doneren, zodat we tegelijkrtijd de snert.en knakworsten op kunnen warmen
-
Lijkt me een mooie & praktische donatie heer d’Winter.
Snert? Sjit, nu heb ik al wat anders gehaald, maar als ik het vandaag goed doorkook zal het zondag wel dik genoeg zijn.. -
Bijgaand de agenda voor de komende alv
-
Ik kan .ODT niet lezen, kan je ook een PDF plaatsen?
bvd
-
Ik kan .ODT niet lezen, kan je ook een PDF plaatsen? bvd
Jazeker, staat er inmiddels onder.
-
Heee Marcel. FF PB op forum, kanweltoch. Wil je nog poelen? Of jij stoere man zijn en op de motor gaan? Moet nog wel ff langs Amsterdam voor MR. NRBRT
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
Kep me opgegeven voor de Alv maar de Griep meldde zich zonder opgaaf van reden bij mij aan. Gaat de goede kant op. Zijn er op de Alv ook oude jaarboeken.? Ik mis 2022 en 2023
tot zondag
-
Kep me opgegeven voor de Alv maar de Griep meldde zich zonder opgaaf van reden bij mij aan. Gaat de goede kant op. Zijn er op de Alv ook oude jaarboeken.? Ik mis 2022 en 2023 tot zondag
Ik heb een stel mee
-
De notulen + presentielijst staan er op.
Hoe kom ik daar voor nieuwe leden: Eerst inloggen, klik op Forums >”Prive: Bestuurscolumn” > 2025 ALV, notulen ed.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.