• 16 maart 2019 om 12:39

    Ik zit ff met het volgende idee te stoeien;

    Met mijn 3D printer, wil ik graag het DTA logo gaan printen (voor aan de muur in de garage of slaapkamer boven het bed ofzo). Nu ben ik al een redelijk eind met het logo in 3D te zetten, maar ben nu op zoek naar het lettertype van het huidige logo.

    Kan iemand mij vertellen wat het lettertype in het logo is?

    Als iemand mij kan helpen bij een vector bestand van het logo (.ai / .eps / .dxf oid) zou helemaal geweldig zijn! Dan hoef ik de motor met rijder uit het logo ook niet helemaal over te trekken…

    Of word er al gesproken over een nieuw logo (met de nieuwe T7)…??

    Shut up and ride!

  • 18 maart 2019 om 22:23

    Gaaf idee, heb je mail adres toegestuurd van iemand die meegewerkt heeft / het logo gemaakt heeft destijds.

    Als je hem bovenstaande verhaal mailt, kan hij je mogelijk wel aan de vector bestanden helpen.

     

    GRT

  • 19 maart 2019 om 07:07

    Hey, bedankt voor de tip! Ik had inmiddels een Illustrator bestand gevonden van het logo, uit de tijd dat ik nog met de website bezig was. Hier heb ik helaas niet het lettertype uit kunnen halen…

    Ik heb dus diegene ff gemaild die je me via de mail aan gaf. We wachten af……

    Mocht het met het lettertype niet lukken, dan probeer ik het met een lettertype dat in de buurt komt, of ik ga het zelf handmatig overtrekken…

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door leonsurfdude.

    Shut up and ride!

  • 20 maart 2019 om 23:06

    Mooi idee. Ik wil er 1 voor mijn Tenere. Hogedrukspuitbestendig dan?

  • 21 maart 2019 om 07:52

    Ik verwacht het niet…  Het materiaal waar ik standaard mee print is doorgaans niet zo sterk…  Leuk voor decoraties, modellen etc… maar niet voor grotere krachten en belastingen… Misschien wel met een ander materiaal, maar dat is dan vaak een stuk duurder…

    Shut up and ride!