• 31 maart 2016 om 17:18

    De sleuteldag komt weer dichterbij, er zijn al mooi aantal aanmeldingen. We hopen natuurlijk weer op mooi weer, om er zo weer super dag van te maken.

    Dit topic maak ik aan om eventueel wensen met elkaar te bespreken. Het is eventueel mogelijk om in de week voorafgaand een bestelling te plaatsen om zo eventueel verzendkosten te besparen.

    Orginele Yamaha onderdelen kunnen ook besteld worden, ofwel via Vermaat of via A.Molenaar motors.

    Dus ben je opzoek naar onderdelen of heb je specifiek iets te repareren meld je in dit topic!!

    Toch nog even aankaarten::
    Gereedschap en onderdelen

    Mocht je onderdelen hebben liggen waar je mogelijk iemand anders blij mee kan maken, of ben je opzoek naar iets. Speciaal hiervoor zal in de weken voor de sleuteldag een topic worden aangemaakt.
    Verwacht dat de club beamer aanwezig zal zijn, deze kan gebruikt worden voor eventuele presenteren van motor gerelateerde (vakantie)foto’s, video etc.

    Gereedschap hier aanwezig:
    Ontvetterbak
    Kolomboormachine
    Handboormachine
    Slijptol

    Mogelijkheid voor kleine las reparatie’s (geen CO2 dus moet niet te omvangrijk worden(Tig en elektrode)) (eventueel staal ter reparatie kan na aanvraag verzorgd worden)

    Heb je specifieke vragen laat het maar weten, kunnen we altijd kijken of er een mouw aan te passen is!

  • 2 april 2016 om 14:10

    Heb een stroboscoop,goede momentsleutel en mityvac om remmen te ontluchten, meenemen of hebbie dat zelf al ?

  • 2 april 2016 om 17:46

    ik stem voor ‘meenemen’ …. in ieder geval de mityvac….

    Mijn BYRD-660 heeft een kl*te achterrem. Die krijg ik niet goed aan de praat. Komt geen ‘gevoel’ in. Alleen vol er op stampen geeft remvertraging. De rest is illusionair… Misschien kunnen we met jouw tooltje en ervaring dat probleem oplossen ?

  • 3 april 2016 om 14:08

    Jammer, nu moet ik toch niet met de KTM na de sleuteldag. Na een halfe dag gepruts doet hij het toch weer. Het bleek als of de sproiers dicht zaten, maar het was de benzinepomp alweer…pff had ik voor het in schuur zetten net gemaakt.
    Na een paar maanden op de TT lijkt het wel als of je op een Pan European of Gold Wing zit :silly:

  • 3 april 2016 om 14:21

    Ik zou die KTM aan een Duitser verkopen.
    En daarvoor in de plaats een probleem loze Yamaha tenere kopen

  • 4 april 2016 om 15:44

    ik stem voor ‘meenemen’ …. in ieder geval de mityvac….

    Mijn BYRD-660 heeft een kl*te achterrem. Die krijg ik niet goed aan de praat. Komt geen ‘gevoel’ in. Alleen vol er op stampen geeft remvertraging. De rest is illusionair… Misschien kunnen we met jouw tooltje en ervaring dat probleem oplossen ?

    Ervaring is er nog niet maar het lijkt me niet al te moeilijk in gebruik.

  • 6 april 2016 om 18:12

    Zijn er nog anderen die via Jonathan onderdelen willen bestellen?

    Mijn 3DS wil graag olieverversen en vroeg me om nieuwe All-Road banden.
    Daarnaast heb ik nog wat Yamaha onderdeeltjes nodig.
    Als ik de enige ben regel ik het zelf wel Molenaar IJsselstein zit vlak bij.

    Frans

    Voor de banden denk ik aan de Metzeler Tourance, lijkt me een mooie All-Road band.
    Heeft iemand daar ervaring mee?

  • 7 april 2016 om 03:35

    Nee niet met die banden maar ik heb nu Heidenau K 60 scout op de woon werk 660. Fijne slof. Ziet er goed uit. Durf er mee van de weg af en op de weg super.

  • 7 april 2016 om 06:29

    Wat mankeert er aan de T63’s?

    Heeft er nog iemand K&N filters nodig?

  • 7 april 2016 om 07:41

    Wat mankeert er aan de T63’s?

    Heeft er nog iemand K&N filters nodig?

    Niet meer te krijgen in 17 inch misschien?

  • 7 april 2016 om 07:56

    Ik heb nog een 15jaar oude 17″ T63 met zeker nog 4-5mm liggen, will die iemand.
    Heb zelfs nog een T65, zeker meer dan 20 jaar oud en ook nog meer dan 3mm eropm
    Ik vraag er ook geen Geld voor;) Anders stop ik ze in de vuilniszak,, omdat ik geen 17″ fiets meer heb.

  • 7 april 2016 om 10:21

    [quote=”Drekracer” post=33152]Wat mankeert er aan de T63’s?

    Heeft er nog iemand K&N filters nodig?

    Niet meer te krijgen in 17 inch misschien?[/quote]

    3DS heeft 18″achter

  • 7 april 2016 om 16:25

    [quote=”Drekracer” post=33152]Wat mankeert er aan de T63’s?

    Heeft er nog iemand K&N filters nodig?

    Niet meer te krijgen in 17 inch misschien?[/quote]

    17 inch past toch ook nooit in je lufi kast ?

  • 7 april 2016 om 16:27

    Ik heb nog een 15jaar oude 17″ T63 met zeker nog 4-5mm liggen, will die iemand.
    Heb zelfs nog een T65, zeker meer dan 20 jaar oud en ook nog meer dan 3mm eropm
    Ik vraag er ook geen Geld voor;) Anders stop ik ze in de vuilniszak,, omdat ik geen 17″ fiets meer heb.

    Heb jij zulke grote vuilniszakken dan ?