• 10 december 2017 om 21:44

    Prachtig en geweldig.

    We zijn ook sinds kort thuis. Om het avontuur compleet te maken is de ruitenwisser er nog afgevlogen. Effe de rechte na links gezet, en die bleef gelukkig op zijn plaats. Morgen een nieuw setje kopen.

     

  • 10 december 2017 om 21:51

    Heb me weer uitstekend vermaakt in de ondergesneeuwde zandbak.
    Organisatie en deelnemers bedankt.

    @Jona,
    Wist je dat je die €11,50 gewoon kan pinnen bij Han?

    Ook buiten Amsterdam in Darp kun je gewoon pinnen..

  • 10 december 2017 om 22:57

    Geweldig !

    Vandaag heb ik vaak aan jullie gedacht, hier in Utrecht was er veel sneeuw en knap glad.

    leuk dat er 24 Bikkels (met een Hoofdletter ) waren en zo te lezen hebben jullie je goed geamuseerd ?

    @ Kibbe, die natte Vanessa was vandaag toch verboden terrein ?

    @ Ekko, is Juri nu volleerd off road rijder geworden ?

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 3 maanden geleden door haveloos.
  • 11 december 2017 om 09:45

    Het was gister genieten! De ochtend was super te doen, helaas rond half 3 toch maar gestopt vanwege het slechte zicht.

     

    De 2 introducés (Jolt en Steven op de KTM 525 en Suzuki DR350) hebben genoten en zijn met een grote smile op hun gezicht weer richting Friesland vertrokken!

     

    Ik heb zelf de hele ochtend gefilmd en een poging gedaan de middag te filmen. Bij interesse kan ik alle video’s uploaden, ook probeer ik samen met ons film groepje er eind van deze week een kleine edit van te maken.

    Deze zal op de volgende pagina geüpload worden: https://www.youtube.com/channel/UCJBTIgilnuv2qlp6gNqYNLw

     

    Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij, ongeacht het weer!

    ps. Ik heb zo je naam niet meegekregen, maar heel erg bedankt dat ik nog een rondje op de KTM EXC 250 mocht! Wat heb ik genoten! :p

  • 11 december 2017 om 10:04

    Het was weer een toffe dag. Jona bedankt voor het nemen van het voortouw! Fijn dat er nog een behoorlijke opkomst was en dat Enduro crack Peter Lenselink nog mee hielp het VRO deel in te vullen. Uiteindelijk was het gewoon leuk om met z’n allen onbeperkt te kunnen rijden. ‘s-Middags met een groep nog de GPS route over het terrein gereden tot we om 15.00 besloten om te stoppen. Alle andere deelnemers waren toen al vertrokken dus Jona: dank voor die prima organisatie!!

    De terugreis ging voorspoedig waarbij ik nabij Zwolle in mijn drang om naar Jaap en zijn zoon te zwaaien beiden nog onbedoeld afblokte…

    Een flinke ijsplaat trotserend was ik nog redelijk rap thuis. De gemaakte foto’s volgen….

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 13 december 2017 om 21:22

    De terugreis ging voorspoedig waarbij ik nabij Zwolle in mijn drang om naar Jaap en zijn schoonzoon te zwaaien beiden nog onbedoeld afblokte… 

    Je kunt binnenkort een gesprekje met een agent verwachten.

     

    Al met al hebben we er bijna 4 uur over gedaan om in Bibberwijk te komen.  Toen was ik overigens nog niet helemaal op temperatuur, omdat ik reeds na een kwartier in Havelte kopje onder was gegaan in een gemene sloot, die deed of ie heel ondiep was.

  • 14 december 2017 om 15:12

    @ Ekko, is Juri nu volleerd off road rijder geworden ?

    Hij heeft in ieder geval na de middag al een rondje gedraaid wat ik wat te snel voor zijn leeftijd vond:)

  • 15 december 2017 om 14:51

    Als ik een foto wil plaatsen verschijnt er “Error thrown”.

  • 15 december 2017 om 14:52

    Als ik een foto wil plaatsen in het Album verschijnt er “Error thrown”.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 15 december 2017 om 14:59

    En toch heeft ie de foto geplaatst.

  • 15 december 2017 om 16:09

    Ja, maar niet in het fotoalbum.

  • 17 december 2017 om 19:51

    Heb de 1e afbeelding op andere wijze dan bedoeld / gebruikelijk toegevoegd. Nu kunnen andere ook hun foto’s uploaden.

    (ps heb berichtje gedaan, hoop bij volgende evenement dat weer 100% functioneerd.)

  • 4 januari 2018 om 19:11

    Hello fooks. Heb een filmpje gemaakt van 10 dec. Zijn niet zo veel andere rijders te zien.

    Die gingen iets te snel voor mijn camera ?

    Dus tis meer een documantaire hoe je zware bikes in de modder vast zet en ketting van de tandwielen af rost. En waar je nog een atb 3 motorrijders voorbij ziet fietsen. We waren natuurlijk  erg bezorgt om het pad niet kapot te maken. Vandaar dat we wat rustig aan deden….

  • 4 januari 2018 om 20:15

    wie is die gast met die omgebouwde tdm 900.

    zie er leuk uit.de supertenere die ze 15 jaar geleden al hadden moeten maken.

    foto’s graag. wat heb je er allemaal aan verbouwd?

  • 4 januari 2018 om 22:31

    Dat is Erik met zijn TDM. Onze topper die 2x zijn afgelopen ketting er weer oplegde. We hebben vooral lol gehad.