• 26 november 2017 om 22:36

    Daar is ie dan een heus topic over de VRO in havelte. 

    Het is al weer zo de 10 december, vorig jaar was het vooral een last minute organisatie met de avond ervoor nog een dot stress mbt de vergunning. Die hoop ik dat dit nu stuk soeper gaat lopen.

    We zijn opnieuw van harte welkom in het Baken, zie de agenda voor de details.

    We hebben nu 2jaar wat proefjes (single track) uitgezet rond de bosjes in de buurt van de 2 Vannessa. Het zou denk leuk idee zijn om op iets andere locatie wat uit te zetten. Zou mooi zijn als we plek kunnen vinden, waar we vooral wat aan onze bochten techniek kunnen werken. Het meepakken van de walletjes.

    Mijn idee is om in de buurt van het ‘Wasbordbos’ een rondje uit te zetten met wat lint. Tevens daar in de buurt een plekje zien te vinden om wat draai en keer werk te kunnen oefenen. Om zondag zal ik aan vragen om mij bij het uitzetten te helpen.

    GPS VRO

    @Jos, kan jij herinneren of dit de plek is waar wij in 2015 een 15/20min samen met Jouke en mij rondjes hebben gereden?

    Om dit te realiseren zal ik zorgen voor aantal pionnen en voor  meters lint en paaltjes.

    Wil iedereen vragen die plan heeft om te komen zich op te geven via de agenda of anders via een berichtje te laten weten dat je komt. Hoop op toch nog wel wat meer animo dan tot nu toe in de agenda zich heeft aangemeld.

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 4 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 26 november 2017 om 23:16

    In het wasbordenbos hebben we toen flink wat rondjes gereden. Het is daar vaak wel droog(er) tov de lagere delen van het nu natte terrein

  • 27 november 2017 om 07:23

    Komt er nog iemand bij Jasper in de buurt, hij heeft nog twee schokbrekers van me liggen.

     

  • 27 november 2017 om 17:41

    Ik ben in ieder geval aanwezig! En als het mag zou ik graag een kameraad mee willen nemen als introducee

  • 27 november 2017 om 19:10

    Jasper, kun je die schokbrekers aan iemand meegeven naar de VRO?

    Tuurlijk, zeg maar wie ze komt halen… Dan kunnen we afspreken hoe/wat/waar..

  • 27 november 2017 om 20:14

    Wie woont er in de buurt?

  • 27 november 2017 om 20:47

    Waar is in de buurt??

  • 27 november 2017 om 22:03

    Ik wil graag een vriend meenemen  naar havelte    met zn mooie ttr600

  • 28 november 2017 om 00:51

    Jasper; als je voor 10 dec. de schokkers in Terwolde brengt dan breng ik ze bij  Kibbe.

  • 28 november 2017 om 06:58

    Zou te gek zijn.

  • 28 november 2017 om 09:26

    Ik ben afgelopen weekend 2x langs Ede gereden en langs Terwolde ;<{{

  • 28 november 2017 om 19:53

    @fred, (maar eigenlijk geldt t voor iedereen)

    Als je nou binnenkort nóg een keertje in de buurt komt, dan graag!
    Koffie staat klaar.

  • 29 november 2017 om 09:47

    ok 8 december dan maar doen?