Reageer op: valbeugels Super tenere 1200
Home  »  Forums  »  Reageer op: valbeugels Super tenere 1200

Home Forums Forum valbeugels Super tenere 1200 Reageer op: valbeugels Super tenere 1200

• 10 maart 2017 om 20:27

hallo mwinter,
    Leuk dat je het vraag. De reden is een ongeluk. Ik kreeg vorig jaar tijdens de Supertoer op een provinciale weg in Duitsland opeens een linksafslaande auto voor mijn wielen. Hij stond stil en trok plotseling op. Motor total loss en ik wonder boven wonder alleen een gebroken duim die redelijk goed hersteld is. Maar ik had al wat geld moeten uitgeven aan de 1200 – cardan en ondanks weinig km geen sjoeger van survice van bmw zelf (wel van de dealer). Maar kostte toch weer genoeg en dat was de druppel.Ik was ermee aan.
    Mijn broer en zwager reden al een 1200 Super Teneré en die hadden nooit geen problemen. Dus daarom overgestapt en ik vind het ook gewoon een mooie motor. Hij is wel wat zwaarder en is wat hoger (korte beentjes) dan de GS die ik had en heeft een beperktere stuuruitslag. Maar hij bevalt goed. Blij met de keuze. Nu ook een valbeugel besteld een Hepco Becker. En nu km maken en heel houden.

• Spring naar toolbar