Hallo, Even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit Forum. Werner van As, 48 , woon in Apeldoorn en ben sinds kort in het bezit van een Tenere 34L (Wit). Ik heb de motor gekocht in de staat van een” bijna schuurslaper” met als doel om hem weer helemaal op te knappen. De motor loopt maar hij heeft een tik die gelijk met het toerental mee varieert en heb ik inmiddels het blok onder de motor uitgehaald. De motor moet 100% betrouwbaar zijn. Nu heb ik te weinig kennis om een dergelijk blok te reviseren en hoop via deze “vraag” tips te krijgen over bedrijven en/of particulieren die dit voor me zouden kunnen uitvoeren of samen met een ervaren sleutelaar uitvoeren. Wie kan me verder helpen? Grt Werner
Dit is wel een heel mooi exemplaar, mooi dat je hem weer rijdend maakt/houdt. Ik heb jarenlang op dit model gereden en ben er letterlijk de hele wereld mee over gegaan. De oude 34L werd ook wel vergeleken met een bulldozer omdat ze eigenlijk nooit echt kapot gingen. Ik ga ook maar weer eens een 34L ergens opsnorren en er een project van maken. Veel succes met je project.