• 13 augustus 2020 om 14:23

    Ik ben hier maar weer eens de schuur aan t opruimen/doorlopen voor wat betreft motorspul. Er zit nog wat XT600-Z 34L spul bij. En  ook flink wat XTZ660 3YF.
    K ga de hele lijst niet opnoemen hier, want dat is wellicht wat te veel van t goede…. Die plaats ik later wel, als ik “er klaar mee” ben. In alle opzichten

    Ook is er nogal wat erfgoed van Sander beschikbaar.  Kleding:  Jassen/broeken, laarzen/helm.
    Wellicht is dan ook de XTZ660 3YF zélf beschikbaar/aanwezig zodat je ff kunt kijken of t eventueel (een project) voor je is/kan zijn.
    Wat ik evt. nog nodig heb voor het opbouwen van de Sander-3YF hou ik er natuurlijk wel bij of gaat mee met de koper van die 660. Ik ga/kan veel meenemen in de camper.

    T meeste mag voor weinig of niets weg.

    Het woord “Motorrijden” is namelijk wreed geschrapt uit mijn woordenboek.

  • 15 augustus 2020 om 10:16

    Wij zijn ook van de partij komend weekend! Zou ook graag de route ontvangen… Mag ook via Fredje, al heeft hij zich nog niet opgegeven… ?

    Shut up and ride!

  • 16 augustus 2020 om 09:53

    Wordt het een pure keiharde asfalt knaller of zitten er wat stoffige stukjes asfalt loze Adventure meters in ?

  • 16 augustus 2020 om 17:24

    ik doe ook mee . ik zou  de route ook graag ontvangen

  • 17 augustus 2020 om 21:09

    Curver / Tupperware roadbook

    Vanavond een Tupperware roadbook in elkaar geknutseld, waterdicht en al… Waar vershoudbakje allemaal niet goed voor zijn… ?

    Niet geheel onbelangrijk; het roadbook(A5) past er prima in, en het lijkt allemaal goed te werken… ?

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 8 maanden geleden door leonsurfdude.

    Shut up and ride!

  • 17 augustus 2020 om 21:37

    Vandaag nog even de laatste puntjes op de I gezet, de route aangeveegd en lastige borden afgeplakt.

    Het routeboek is rondgestuurd en wie er nog een wil: ik heb er nog een paar…:-) Als je geen houder ofzo hebt: de uitvoering kan gewoon in een mapje op je tank. Onderweg valt er veel te zien en dat staat beschreven! Overigens is het prima én gezellig om samen te rijden natuurlijk..

    We verzamelen om 10:00 nabij de “killing fields” uit 1944 maar dan wel met koffie of thee met wat lekkers.

    Zorg voor contant 1,50 om een pontoversteek te kunnen maken: de pontbaas kan alleen overweg met heen-en-weer en niet met @ en “enter”. De route is heel divers en voor Jan is er speciaal 400 meter zandpad ingelast. Kun je effe knallen, vist de rest je daarna wel uit de bramenstruiken…

    Halverwege is er een lunchstop en verderop een groeps-fotomoment. Wie (DTA-eigen) vaker wil stoppen is daar vrij in natuurlijk.

    Voor vragen, laat je horen. Paul en ik kijk er naar uit jullie zondag te treffen!

  • 17 augustus 2020 om 21:39

    Curver / Tupperware roadbook Vanavond een Tupperware roadbook in elkaar geknutseld, waterdicht en al… Waar vershoudbakje allemaal niet goed voor zijn… ? Niet geheel onbelangrijk; het roadbook(A5) past er prima in, en het lijkt allemaal goed te werken… ?

    Mooi Leon! Morgen je brood los in de tas dus….

    Ik weet zeker dat je deze week nog bestellingen krijgt…

  • 18 augustus 2020 om 08:10

    En de oude acerbis broodtrommel komt nog van pas

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 18 augustus 2020 om 14:38

    Ik meld mij (onder een klein voorbehoud) ook aan.

    @Leon: Zou graag 5 stuks tupperware ontvangen, liefst 2x rood, 2x blauw en 1x zonder deksel

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 8 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 8 maanden geleden door Frank.
  • 18 augustus 2020 om 17:46

    Bij gebrek aan zo’n supersonische broodtrommel, rij ik zondag graag achter iemand aan.

     

  • 18 augustus 2020 om 21:19

    Haha, je hebt al 1 deksel liggen hiervoor??

    Shut up and ride!

  • 22 augustus 2020 om 13:51

    gezellig morgen.ik kan het roadboek niet afdrukken ..digibeetje.ik hoop dat er een extra ligt

  • 22 augustus 2020 om 16:03

    Nog steeds niet zeker of het me lukt morgen, maar toch ook maar even aan het prutsen geweest. “Luchtgekoelde-routerol” van een verfbakje van de Ac-Tion + een stukje bezemsteel van collega 

    Misschien tot morgen!?

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 22 augustus 2020 om 16:11

    Haha, je hebt al 1 deksel liggen hiervoor??

    Haha inderdaad!

     

     

  • 22 augustus 2020 om 17:01

    Nog steeds niet zeker of het me lukt morgen, maar toch ook maar even aan het prutsen geweest. “Luchtgekoelde-routerol” van een verfbakje van de Ac-Tion + een stukje bezemsteel van collega Misschien tot morgen!?

    En de buren intussen maar zoeken, waar die bezem nou toch gebleven is?!