• 1 juli 2020 om 14:46

Is er al een datum voor dit nostalgisch evenement. Dit ivm op tijd vrij vragen.

• 1 juli 2020 om 21:42

Philip, Er wordt achter de schermen keihard gewerkt om dit inmiddels legendarisch event plaats te kunnen laten vinden. Nog even geduld….

Dennis

• 9 juli 2020 om 19:42

En………………al een datum ?

• 12 juli 2020 om 08:10

Hier nog iemand die nieuwsgierig is naar de datum.

• 26 juli 2020 om 12:24

Wat houdt deze befaamde stadsrally in??

• 26 juli 2020 om 12:36

Datum is bekend!! 23 Aug… zie agenda voor meer info en inschrijvingen.

Wees er snel bij want hier gaan we het nog jaren over hebben!!

• 26 juli 2020 om 12:48

Eeeehhh, roadbookhouder of tanktas?? Geen route voor de Garmin dus?

• 6 augustus 2020 om 09:47

De route is klaar en is weer erg mooi geworden!

Niet als GPS bestand want een echte rally rijd je met roadbook: in dit geval een routebeschrijving met name om de details waar je langs rijdt te kunnen verwoorden, zodat je cultureel gezien ook nog iets hebt aan deze dag…;-)

De route wordt (vooraf) aangeboden, het staat je vrij om er zelf een GPX-bestand van te maken.

Wie de route wil hebben: stuur even een mail of een bericht en je krijgt ‘m ruimschoots voor de tocht in je mailbox.

Groeten, Paul & Ferry.

• 7 augustus 2020 om 17:09

gewoon alle

Eeeehhh, roadbookhouder of tanktas?? Geen route voor de Garmin dus?

gewoon alle blaadjes met 1 nietje vastmaken en stuk voor stuk afscheuren en weggooien. Anyway, ferry stuur maar die route.

groet, Norbert

• 9 augustus 2020 om 23:31

Ferry, wil je mij de route ook toesturen? Jullie route klinkt heel aantrekkelijk!

Die blaadjes kan ik, bij gebrek aan een tanktas, proberen op mijn tank te nieten. Als dat onverhoopt niet lukt zonder de tank te beschadigen, wil ik proberen er een GPX route van te maken.

Groet, Frans

• 11 augustus 2020 om 10:09

Hi!

Ik ontvang ook graag de route.

Groetjes Barbera

• 11 augustus 2020 om 16:53

Ik heb m ook graag, maar dan meer om een paar puntjes te kunnen kiezen voor foto/film-momentjes…

Mag dat?

• 12 augustus 2020 om 19:21

Uiteraard Jasper!

Hij staat op de mail….

• 13 augustus 2020 om 10:57

Ferry, wil je mij de route ook toesturen? Jullie route klinkt heel aantrekkelijk! Die blaadjes kan ik, bij gebrek aan een tanktas, proberen op mijn tank te nieten. Als dat onverhoopt niet lukt zonder de tank te beschadigen, wil ik proberen er een GPX route van te maken. Groet, Frans

Misschien kunnen onze techneuten een ‘head up display’ iets aanpassen, zodat alles geprojecteerd wordt in het vizier…  ®© etc.

• 13 augustus 2020 om 11:03

Ik heb m ook graag, maar dan meer om een paar puntjes te kunnen kiezen voor foto/film-momentjes… Mag dat?

…en al die foto’s/filmpjes dan te tonen op de muur in Mander?!

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Frank.