• 22 augustus 2020 om 17:04

    Hier nog druk doende met het doormeten van de elektronica op de brommert. Iets trekt mijn accu leeg.

  • 22 augustus 2020 om 17:46

    Let op: ‘Tijdstippenbericht’ ? van Paul, de mede-organisator!

    Het eethuys is normaal op zondag om 11.00u. open, maar speciaal voor ons knalpijpjunks – niet te letterlijk nemen! – gaan ze morgenochtend VANAF 10.00u open. Eerder komen heeft dus geen zin!

    Na koffie/thee en appelgebak o.i.d. (DTA draagt ook € bij ?) vertrekt uiterlijk 11.00u. de laatste ArnhemRallyFan ?. Alvast veel plezier en tot morgen, Ferry en Paul

  • 23 augustus 2020 om 10:35

    Nog steeds niet zeker of het me lukt morgen, maar toch ook maar even aan het prutsen geweest. “Luchtgekoelde-routerol” van een verfbakje van de Ac-Tion + een stukje bezemsteel van collega Misschien tot morgen!?

    En de buren intussen maar zoeken, waar die bezem nou toch gebleven is?!

    Buuf kan ff een poosje niet vliegen…

  • 23 augustus 2020 om 19:53

    Iedereen – en in het bijzonder de organisatie- bedankt voor deze geslaagde dag! Enorm van genoten weer!

  • 23 augustus 2020 om 22:53

    Het was weer een gave Stadsrally, zelfde route als 11 jaar geleden! Natuurlijk konden een paar deelnemers de verschillen aangeven met hoe het vroeger geweest was!! Arnhem op z’n mooist en op z’n lelijkst, geschiedenis, architectuur en natuur, er was van alles te zien. Regelmatige stops om met leesbril het Roadbook te lezen!

    Schitterend weer: niet te koud of te warm, niet te droog of te nat, niet te veel of te weinig zon. Goede Planning…… En ouderwets gezellig.

    Orga bedankt, maar ook de Voorrijders en de Hekkesluiters.

  • 24 augustus 2020 om 10:46

    Leuke dag en leuke rit met diverse wetenswaardigheden.
    Perfect startpunt (voor mij letterlijk aan de andere kant van het bos ;).
    Gezellig om ‘iedereen’ weer es te zien.

    Bedankt Ferry/Paul.

  • 24 augustus 2020 om 15:45

    Het was voor ons, Leon en Fred de eerste rit sinds lange tijd met de dta, dit kwam door allerlei levensomstandigheden die op ons pad kwamen, zoals het overlijden van onze schoondochter, een zeer triest moment, een paar maanden daarvoor de geboorte van ons eerste kleinkind, de eerste van hopelijk velen, een zeer blij moment, , het overlijden van een zeer dierbare vriendin van ons, weer zo’n triest hoogtepunt, nu weer de corona perikelen, ik ben er onderhand klaar mee!! Maar dan de eerste rit, heerlijk ,wat heb ik dit gemist, gewoon lekker met mijn zoon rijden, met de club ouwehoeren over niet zulke belangrijke zaken, prutsen aan die oude yamaha, , met zo’n oud barrel ,met de snuit in de wind, als je tachtig rijdt voelt het als honderdveertig,het rammelt ,schud en stinkt naar motorolie, kortom ouderwets motorrijden. Wij hebben gisteren genoten, en gaan voor meer, ik ben er bij met het club weekend, neem wat spullen mee zoals twee paar laarzen, die ik kwijt wil, bmw gs enduro,43, laarzen en een paar tcx ,goretex, 44. Ferry, ik heb je de digitale route gestuurd van Arnhem, op je hotmail adres.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door Fredje.
  • 24 augustus 2020 om 16:53

    Tjeem, Fred… ik dacht dat ík een hectische periode achter me had.  Maar jij kunt er ook wat van.
    T was goed om je/jullie weer te zien.  Hopelijk kunnen we de volgende keer wat langer kletsen, dan de paar woordjes van nu.

    Paul/Ferry..  t stukje dat ik mee kon maken was weer eens toppie geregeld. Dank daarvoor!
    Zullen we alvast voor over 11 jaar weer op deze locatie afspreken?

  • 24 augustus 2020 om 18:56

    • Paul en Ferry bedankt. Leuk evenement toch weer. Omdat we de rit nu andersom reden herkende ik niets maar van de vorige. Behalve het off road gedeelte natuurlijk en daar kwamen de crossbanden goed van pas. Die kleuters van toen zijn nu knapen geworden en schromen er niet voor, in sommige wijken, hun auto midden op straat te parkeren. Voor ons geen probleem, wel die schapen,die in grote getale een stukje bloeiende hei mochten plukken. Overbevolkte Postbank en dito terrassen. Zodoende konden we niet gezamelijk lunchen. Aan het einde van de totale rit troffen we geen DTA ers meer op de hoge kade aan de Rijn. Mogelijk vanwege de te drukke terrassen.
    • Maar leuk was het.
    • Xxx
  • 25 augustus 2020 om 12:12

    Hoe werkt dat met foto’s uploaden? Kan ik zelf een album aanmaken? (Ik ben digibeet).

  • 25 augustus 2020 om 12:57

    Hoe werkt dat met foto’s uploaden? Kan ik zelf een album aanmaken? (Ik ben digibeet).

    Meestal maakt Jonathan een mapje aan voor de foto’s. Dat kunnen wij niet zelf.

  • 25 augustus 2020 om 17:22

    Beste Paul en Ferry, ik was voor de eerste keer mee, en ik vond het een fantastische rit. Ik rijd graag nog een keer mee!!

    tot snel weer,

    Toon

     

  • 26 augustus 2020 om 15:37

    Blij te horen dat de Arnhem stadsrally  wederom zeer geslaagd is, de laatste keer kan ik me nog goed heugen, en dat het erg gezellig was, we hebben nog ergens Marrokaans gegeten, en ergens bij een dure villawijk kregen we nog een schop of een hark door een bewoner naar ons hoofd geslingerd, Tom en Sander waren er toen ook nog bij, en ik geloof dat Ferry, de schop slingeraar tot kalmte wist te manen, iets over politie  bellen of zo, haha,  van die pracht balorige dingen die bij onze club schijnen te  horen, hopelijk nu ook weer hilarische anekdotes?

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door iggyxp.
  • 28 augustus 2020 om 16:47

    De mooiste verhalen komen altijd in het jaarboek dus nog even geduld. Ik heb al mogen smullen van een mooi voorproefje…

  • 28 augustus 2020 om 20:15

    Album gemaakt, zie graag de foto’s tegemoet.