• 12 december 2014 om 08:48

    Ziet er ernstig leuk uit.

  • 12 december 2014 om 17:08

    Liek mien wel wat.

  • 28 oktober 2015 om 12:44

    illyria raid[/url]

    4 Info avonden Illyriaraid 2016

    ILLYRIA RAID
    is de eerste off-road raid die vijf landen doorkruist.
    Het is een niet competitief event.
    Het is een special gelegenheid om de meest mooie en onherbergzame streken van Griekenland, Albanië, Montenegro, Kosovo en Macedonië te ontdekken.
    Het is een unieke ervaring om 8 dagen te ontsnappen van de dagelijkse realiteit ver weg in de bergen, wouden, stranden, valleien en meer.
    De dagelijkse route is tussen de 180 en 330km waarvan minimum 80% off-road is.
    De groep zal dagelijks overnachten in een hotels met minimum 3 sterren accommodatie.
    De routes worden gereden met roadbook en /of gps tracks, routes
    Illyria Raid is een goede gelegenheid om avontuurlijk reizen, navigatie training, fisieke training voor rally of enduro wedstrijden en natuurlijk een prettige vakantie te beleven.
    De route is geschikt voor off-road motoren, all-road motoren, quads, SSV en bestaat uit bospaden, graspaden, stranden, modder, rivier door wadingen,
    valleien van zeeniveau tot in de hoge bergen.

    Nederland:

    Op 4 november 2015 Aanvang 20:00h
    Te Maarssen / Utrecht
    Open Hof
    Kerkweg 603603 CM Maarssen

    Op 6 november 2015: Aanvang 20:00h
    Ijmuiden
    Rally XL
    3é Havenstraat 3d
    1976CG IJmuiden

    Op 12 november 2015 Aanvang 20:00h
    Leunen / Venray
    MFC De Baank
    Albionstraat 26
    AD 5809 Leunen

    Op 18 november 2015: Aanvang 20:00h
    Lochem
    RBC
    Aalsvoort 51
    7241 MA Lochem

  • 29 oktober 2015 om 16:06

    Ja, maak ons maar weer gek :woohoo: ziet er aantrekkelijk uit! Bijzonder afwisselend parcours lijkt me.

    Ik denk niet dat ik het volgend jaar voor elkaar krijg maar ga wellicht even langs in Ijmuiden.

    Al ingeschreven?

  • 29 oktober 2015 om 17:36

    Ja, maak ons maar weer gek :woohoo: ziet er aantrekkelijk uit! Bijzonder afwisselend parcours lijkt me.

    Ik denk niet dat ik het volgend jaar voor elkaar krijg maar ga wellicht even langs in Ijmuiden.

    Al ingeschreven?

    nee, niet ingeschreven. eerst maar eens kijken. Ik ga naar 4e in maarssen.

  • 29 november 2015 om 17:59

    Ga je het morgen ook op school vertellen?

  • 29 november 2015 om 18:17

    Je hoeft er niet bij te vertellen dat jullie snert gegeten hebben. Zelfs hier hebben we last van die geweldige ruk winden.

  • 29 november 2015 om 18:21

    Je hoeft er niet bij te vertellen dat jullie snert gegeten hebben. Zelfs hier hebben we last van die geweldige ruk winden.

    En modderstromen, o nee, wacht het stinkt.

    Er reed ook een verdomd mooi fietsje mee zie ik net:

  • 29 november 2015 om 21:32

    [quote=”TheHunter” post=32235]Je hoeft er niet bij te vertellen dat jullie snert gegeten hebben. Zelfs hier hebben we last van die geweldige ruk winden.

    En modderstromen, o nee, wacht het stinkt.

    Er reed ook een verdomd mooi fietsje mee zie ik net:

    [/quote]

    Is mijn ex! Alleen de tank is nu kaal.

  • 30 november 2015 om 05:55

    Mijn eerste henno rit. Super mooie route die helemaal nieuw uitgezet was, echt 90% offroad. De regen van de afgelopen weken had eea wel wat blubberig gemaakt maar de dag zelf was droog, zonnig en niet te warm. Het roadbook bestond uit 300+ handgetekende plaatjes, helaas zonder afstanden wat het af en toe meer een puzzeltocht maakte. Gelukkig reden we op de meest lastige punten net achter Henno aan anders waren we helemaal verdwaald. Ander voordeel was dat Henno de lastige gesprekken met boze mevrouw in auto, boze mevrouw achter hek van groot huis en een boze groep jagers kon voeren. Uiteindelijk de lunch plek (bij het kruis) bereikt om 15:30 (!), toen hadden we, met omrijden, al 170 km gereden en zijn we daarna over de weg teruggereden naar het startpunt.

    groet, Norbert

  • 30 november 2015 om 06:32

    Ga je het morgen ook op school vertellen?

    Ja, maar een ingekorte versie. Niet die hele lap tekst.

  • 30 november 2015 om 10:40

    Leuk, Maar ik heb het even hier einmodderiert

  • 1 december 2015 om 15:21

    Dat is handig. :laugh:

  • 4 februari 2016 om 10:06

    lekker dichtbij: Parijs Duinkerk

    http://www.paris-dunkerque.fr/

    groet, Norbert