• 8 mei 2024 om 09:48

Heb een mooie route gemaakt rondom de Veluwe.

Nu loopt de route via de postbank, heb deze pas gereden en dat is een hele mooie route

Maar nu kwam afgelopen weekend de vraag of de Postbank wel open is in het weekend.

Was er vanuit gegaan dat we hier op 25 mei overheen kunnen rijden maar weet het niet zeker, is er iemand die weet of er een weekendafsluiting is voor motoren?

Groetjes, Daniël

Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 mei 2024 om 10:26

Goedemorgen Daniel, ik heb het even voor je nagevraagd bij ons clublid Paul woonachtig in Velp vlakbij de Posbank. Er zijn al jaren plannen om een en ander af te sluiten maar niet voor 2025. Dus we kunnen gewoon toeren over de Posbank.

Groetjes Ko van O.

• 10 mei 2024 om 13:48

Is het al bekend waar we afspreken ?

• 11 mei 2024 om 16:37

Is het al bekend waar we afspreken ?

Das idd. wel makkelijk om te weten…We verzamelen bij Kamphuis (adres vind u in ledenbestand).

• 22 mei 2024 om 20:30

Daniel, wil de route als gpx bestand delen?
    Iedere oefening met mijn nieuwe gps is welkom.

• 23 mei 2024 om 09:31

Het lukt helaas niet het gpx bestand te versturen via de site, heb deze via mail verstuurd.

Mochten er meer mensen het gpx bestand willen hebben stuur me dan even een email (mailadres in ledenbestand).

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door Kamphuis.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door ekko. Reden: Geen mailadres, anders krijg je een overlast Spam binnen
    • Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door Frank.
  • 24 mei 2024 om 21:37

het wordt nog wel een spannend ritje morgen.

ik hoop dat er een goeie lunch plek is  haha.

tot morgen

• 25 mei 2024 om 04:39

Beste Allen,

Voor deelname aan de TTT 2024 naar Kroatië moet ik nog het nodige uitvoeren en helaas besloten vandaag maar niet mee te gaan. De tour ziet er goed uit en gaat aan mijn hart niet mee te genieten. Succes en veel plezier straks. Greets, Addy.

• 25 mei 2024 om 08:37

Wat is de TTT naar Kroatië ?

• 25 mei 2024 om 08:46

Wat is de TTT naar Kroatië

Volhens mij heette die vroegah de TeleTubbieToer..

• 25 mei 2024 om 23:50

Addy, in ieder geval heb je vandaag een geweldige dag gemist 👻.

De Veluwe route was zo’n 200 km lang, uitermate afwisselend en erg fijn om te rijden. Prachtig! Afgelopen week waren de weersvoorspellingen behoorlijk nat, DUS hebben we vandaag een heerlijke dag gehad, zon en wolkjes, geen regen! Geluncht buiten op een terras aan de IJssel en ook op de Posbank nog een 0.0 borrel in de buitenlucht.

Daniël, bedankt voor de mooie route en het goede voorrijden. En allen bedankt voor de gezellige DTA sfeer 😉.

• 26 mei 2024 om 15:11

Ik ben het helemaal met Frans eens. Prachtige en afwisselende toertocht, praktisch geen regen en lekker ouwehoeren onderweg. Daniel bedankt voor de organisatie.

• 27 mei 2024 om 09:34

Bedankt allemaal, ik vond het gezellig dat jullie er waren!

Tot een volgende editie

• 27 mei 2024 om 11:36

Ja het was een mooie rit!
    Wederom een paar weggetjes waar ik nog nooit geweest was, leuk.
    1X gedacht “ik stop voor regenpak”, maar 1 km verderop alweer droog gewaaid.

Daniel bedankt voor organisatie & voorrijden, bijna allemaal bedankt voor gezelligheid.