• 8 februari 2016 om 12:37

    BunkerKo. Dat weet iedereen

  • 8 februari 2016 om 13:07

    Ik zat even bij Ko en Anouk aan tafel.Ik vond hem maar een matige eter.Zijn prioriteit ligt tegenwoordig meer bij een goed roadbook dan bij het eten.
    Bedankt Ko en Anouk

  • 8 februari 2016 om 16:52

    Zijn er ook nog filmpjes gemaakt ? Ik zie maar 10 foto’s in het album. Ik ben erg nieuwsgierig naar de rest van de foto’s ..( als die er zijn natuurlijk )

  • 8 februari 2016 om 17:30

    Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt en Anouk heeft gezorgd voor een aantal actie foto’s.
    Zal proberen om dit deze week op de site te knallen………………..

  • 8 februari 2016 om 17:58

    Super! ik kijk er naar uit !

  • 8 februari 2016 om 18:36

    Ja Ko, was weer top gister! Dank voor de organisatie.

    Ferry ook nog bedankt! vooral voor het veilige gevoel op straat aan het einde van de rit!

    Fotomapje aangevuld!

    [attachment=1411]Ferry_2016-02-08.jpg[/attachment]

  • 8 februari 2016 om 19:03

    pfff worden er nu ook al bmw’s bij de bultenrit toegelaten! Waar gaat het heen met de club :whistle:

    groet, Norbert

  • 8 februari 2016 om 19:40

    Mijn actie camera was weer k☆t.
    3 stukjes film van een paar seconden.
    Wordt tijd voor een goede.
    Ben het nu zat dat je denkt leuke beelden te hebben
    En dan heb je weer niks.

  • 10 februari 2016 om 11:00

    Staat je koppelingsheveltje goed afgesteld op het blok? Het puntje moet naar de markering op je blok wijzen.

    Je idee is dat er wrijving overblijft, waar de motor niet doorheen kan trekken in stationair denk ik? Had het kunnen zijn…. maar..

    Het bleek niet tijdens het afremmen te zijn, maar tijdens het remmen. Achterlampje eruit was afgelopen zondag genoeg geweest. Ergens sluiting als ik voor- of achterrem gebruikte. Dat is wel op te lossen gelukkig.

  • 10 februari 2016 om 11:57

    [quote=”Paul” post=32754]
    Staat je koppelingsheveltje goed afgesteld op het blok? Het puntje moet naar de markering op je blok wijzen.

    Je idee is dat er wrijving overblijft, waar de motor niet doorheen kan trekken in stationair denk ik? Had het kunnen zijn…. maar..

    Het bleek niet tijdens het afremmen te zijn, maar tijdens het remmen. Achterlampje eruit was afgelopen zondag genoeg geweest. Ergens sluiting als ik voor- of achterrem gebruikte. Dat is wel op te lossen gelukkig.[/quote]
    Ik dacht altijd dat het verlichtingscircuit los stond van het ontstekingscircuit. Dus als je nu bij een stationair lopende motor de rem aanraakt, dan slaat ie af?

    Heb je alleen een condensator of ook een kleine accu?

  • 10 februari 2016 om 12:13

    Exact, rem voorzichtig aanraken (zowel hendel als pedaal) waarbij normaal de lamp aan gaat is voldoende om de motor af te laten slaan.

    Geen accu. Dit suggereert toch dat er iets verbonden is, wellicht door kortsluiting naar het frame?

  • 10 februari 2016 om 12:36

    Exact, rem voorzichtig aanraken (zowel hendel als pedaal) waarbij normaal de lamp aan gaat is voldoende om de motor af te laten slaan.

    Geen accu. Dit suggereert toch dat er iets verbonden is, wellicht door kortsluiting naar het frame?

    Ben geen elektro nerd maar ik denk dat door de kortsluiting in het remlicht de condensator geheel ontladen wordt. Dus geen stroom voor de vonk meer over.

  • 10 februari 2016 om 12:58

    Mijn actie camera was weer k☆t.
    3 stukjes film van een paar seconden.
    Wordt tijd voor een goede.
    Ben het nu zat dat je denkt leuke beelden te hebben
    En dan heb je weer niks.

    Dat heb je met die ouwe meuk. :laugh:

  • 10 februari 2016 om 13:01

    [quote=”Paul” post=32754]
    Staat je koppelingsheveltje goed afgesteld op het blok? Het puntje moet naar de markering op je blok wijzen.

    Je idee is dat er wrijving overblijft, waar de motor niet doorheen kan trekken in stationair denk ik? Had het kunnen zijn…. maar..

    Het bleek niet tijdens het afremmen te zijn, maar tijdens het remmen. Achterlampje eruit was afgelopen zondag genoeg geweest. Ergens sluiting als ik voor- of achterrem gebruikte. Dat is wel op te lossen gelukkig.[/quote]

    Dat heb je dan snel gevonden ! Hoe is t met het carter ?

  • 10 februari 2016 om 13:58

    Ben geen elektro nerd maar ik denk dat door de kortsluiting in het remlicht de condensator geheel ontladen wordt. Dus geen stroom voor de vonk meer over.

    Kan iemand dat bevestigen? (ik niet namelijk ) In ieder geval daar hoop ik op, kortsluiting is wel te vinden…

    Dat heb je dan snel gevonden ! Hoe is t met het carter ?

    Wel een paar dagen te laat hè :whistle:

    Deksel voor nu even dicht met 2 componenten metaal. Ik heb nog een deksel liggen maar nog geen pakking en wilde uiteraard graag eerst dat andere euvel oplossen, dus even zo. Blijft nu natuurlijk komende jaren gewoon zo zitten….