• 25 januari 2016 om 18:39

    Beste Moddermannen,

    Nog een kleine 2 weken en dan wordt er weer een (oude) Bultenrit gereden ………..

    Mocht je willen deelnemen dan hierbij het verzoek om je zo snel mogelijk op te geven, dit ivm het regelen van een LUCH lokatie.

    De rit die we gaan rijden is de Bultenrit van 2010 (roadbook Ferry 17-11-2010). Een prachtige rit met een mooie afwisseling van snelle zandpaden, stukken modder en kruip door sluip door paden. Lengte 154 km. Stuur even een mailtje indien je het roadbook alvast digitaal wilt ontvangen! Om iedereen weer lekker zelf te laten navigeren verstrek ik geen GPS bestand!

    Gr.
    Ko van O.

    kovano@hotmail.com

  • 25 januari 2016 om 21:51

    dit ivm het regelen van een [b]LUCH[/b] lokatie.

    Ojee, gaat Fred mee?

  • 26 januari 2016 om 09:57

    Beste Modder-KO,
    Mocht je willen deelnemen dan hierbij het verzoek om je zo snel mogelijk op te geven, dit ivm het regelen van een LUCH lokatie.

    KO,

    ik kom alleen voor de koffie-met-gebak en de fotoos als de brommers nog schoon zijn…. Zelf rijden zit er nog ff niet in…

  • 26 januari 2016 om 13:15

    Beste Moddermannen,

    Nog een kleine 2 weken en dan wordt er weer een (oude) Bultenrit gereden ………..

    Mocht je willen deelnemen dan hierbij het verzoek om je zo snel mogelijk op te geven, dit ivm het regelen van een LUCH lokatie.

    De rit die we gaan rijden is de Bultenrit van 2010 (roadbook Ferry 17-11-2010). Een prachtige rit met een mooie afwisseling van snelle zandpaden, stukken modder en kruip door sluip door paden. Lengte 154 km. Stuur even een mailtje indien je het roadbook alvast digitaal wilt ontvangen! Om iedereen weer lekker zelf te laten navigeren verstrek ik geen GPS bestand!

    Gr.
    Ko van O.

    kovano@hotmail.com

    Is de route recent nog gecontroleerd? Zonder GPSbestand als back-up kunnen een paar afgesloten paden een roadbookrit behoorlijk verpesten.

  • 26 januari 2016 om 17:22

    Ik heb deze Bultenrit afgelopen oktober nog gereden.
    En een aantal DTA bikkels nog ergens in november.
    De route zou goed moeten zijn!

    En een klein beetje zoeken, puzzelen en navigeren hoort erbij, toch???

    Gr.
    Ko van O.

  • 26 januari 2016 om 18:01

    Dan zal het roadbook vast nog goed zijn.

    Beetje puzzelen hoort er zeker bij, maar in 6 jaar kan er veel afgesloten worden en dan wordt de puzzel wel heel lastig.

  • 26 januari 2016 om 20:11

    Verzamelen om 9.30 uur.

    Even wat meer details svp Ko.
    Hoe laat aankomen?
    Hoe laat briefing?
    Hoe laat rijden?

  • 26 januari 2016 om 20:11

    Vorig jaar de route nog 2 x gereden Zonder problemen..

  • 28 januari 2016 om 18:46

    [quote]Verzamelen om 9.30 uur.

    Even wat meer details svp Ko.
    Hoe laat aankomen?
    Hoe laat briefing?
    Hoe laat rijden?[/quote]

    Aangepast in het agenda item

    09.30 uur, aankomst en motor afladen / uitladen (zorg dat de tank VOL is)

    9.45 uur, koffie met appelgebak en briefing

    10.15 uur, vertrek

    In de omgeving van Hellendoorn kan worden gelunched op een geweldige lokatie!

  • 28 januari 2016 om 19:40

    Ik plas al bijna in mijn broek van de spanning.

  • 28 januari 2016 om 19:49

    Ik plas al bijna in mijn broek van de spanning.

    Trek je dan wel voor volgend weekend een schone broek aan aub ?

  • 28 januari 2016 om 19:50

    Met wie kan ik op t karretje meeliften ? Regio Amsterdam.

  • 29 januari 2016 om 06:39

    Rijden we in groepjes of is het ieder voor zich ? Ik ben redelijk onervaren… Ik zou als het mogelijk is gewoon lekker achter iemand aanrijden die niet te hard jaagt

    Ik heb ook geen tom/tom navigatie aangezien de recent gestolen is…. Nou ja goed als het te gek word kan ik altijd nog halverwege de route verlaten

  • 29 januari 2016 om 10:29

    Hey Pieter, ik heb al met Philip correspondeerd. Rainer is ook heelemaal onervaaren.
    Philip of ik rijden voor of achter, en jullie middenin, kan niks gebeuren

  • 29 januari 2016 om 20:03

    @ pieterjan we gaan zondag wel samen naar Bathmen.
    Zoals Ekko al zij ontfermen wij ons over jullie zodat jullie een onvergetelijke dag zullen hebben.
    @ Ekko, Rainer moet zich nog wel einscheiben .