• 20 maart 2016 om 18:51

    We hebben een prachtweekeinde gehad, Harry en familie hebben ons verwend met culinaire hoogstandjes s”avonds en heerlijke koffie ditto eieren met spek s’ochtends, de XT clubleden waren zeer verwelkomend, good stuff (en ik laat het wel uit m’n hoofd om nog eens met een nieuwe ketting het strand op te gaan)

  • 21 maart 2016 om 10:57

    Filmpje waar ook enkele dta leden opstaan.

  • 21 maart 2016 om 14:40

    Filmpje waar ook enkele dta leden opstaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=5K_VA4Oe7Ks

    Ãllmachitg Prachtig!

  • 21 maart 2016 om 17:25

    Ja het was een bijzondere ervaring…. Je denkt aanvankelijk dat je het na twee uur op het strand wel gezien hebt maar het verveelde mij na zo’n lang weekend geen moment. Een heel erg mooie omgeving, een fraai strand en vriendelijke mensen. En een heel erg puike organisatie in het vakentiehuis door flink ingeschoten XT500 leden, top! Enne oja….. heul veul gelachen!

    [attachment=1439]groenestrand.jpg[/attachment]

    [attachment=1440]Zeehond.jpg[/attachment]

  • 22 maart 2016 om 14:59

    Was was je hoogst gemeten snelheid?

  • 23 maart 2016 om 07:10

    Exact 60 ! Zo stond het ook in de gedragregels…..

    106 op de Noordvaarder

  • 23 maart 2016 om 11:54

    Dit weekend was in ieder opzicht een feestje.

    Helaas zijn al mijn filmpies mislukt. heeft iemand anders nog gefilmt ?

  • 23 maart 2016 om 11:56

    [quote=”Luchthoofd” post=33063]Filmpje waar ook enkele dta leden opstaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=5K_VA4Oe7Ks

    Ãllmachitg Prachtig![/quote]

    Op 0.24 gaan Roel en ik door het toch wel wat diepe water. :pinch:

  • 23 maart 2016 om 12:22

    Wat een heerlijk weekend was dit!!

    In eerste instantie denk je dat er weinig verschil is tussen strandzand en strandzand maar we hebben zowat alle denkbare varianten wel bereden.
    Van mul zand met sporen tot enorme zandvlaktes die zo glad gestreken zijn dat je je waant op een zoutvlakte.
    Van bijna drijfzand waarin je ineens wegzakt dat je denkt dat je motor de geest geeft tot doorwaadbare overgangen die dieper blijken te zijn dan je wenselijk was.
    Van de ene strandtent naar een restaurantje ergens in een gehuchtje.
    En dat alles op dat ene eilandje op t wad.

    Het enige wat ik vergeten was was het nummer van Lennie want volgens mij spoelde er een hele grote bult…. aan.

    Gelukkig kon hij op eigen houtje weer verder anders hadden we hem terug moeten duwen.

    Ik wil hierbij dan ook mijn grote dank uitspreken naar een ieder die dit heeft mogelijk gemaakt met in het bijzonder Kibbe & Harry en Nora van de xt500 club.

  • 24 maart 2016 om 12:36

    ja met die bult dingen op het strand moet je oppassen.als ze aanspoelen zijn ze nogal onvoorspelbaar.
    boven op een berg trouwens ook :laugh: