• 15 maart 2016 om 14:49

    Komt het nog uit met het groepsticket? Weten we zeker, dat we ter plekke nog op de boot kunnen met de Yamaha erbij? Of toch nu nog snel een internetticket printen? Jaja erg veel vraagen, sorry, Maar ik zou het schade vinden donderdag niet mee op de boot te kunnen…. :laugh:

    Je kunt ook water-ski tickets kopen als de boot vol is..

    Bestel maar gewoon online Ekko, heb ik net ook gedaan.

  • 15 maart 2016 om 17:24

    Blij mee te kunnen, ik zal de boot morgen eens bellen, nog eventjes last minute kettinkje en voorbandje wisselen, en dan lekker recreeren op ‘t strand

  • 15 maart 2016 om 20:40

    Blij mee te kunnen, ik zal de boot morgen eens bellen, nog eventjes last minute kettinkje en voorbandje wisselen, en dan lekker recreeren op ‘t strand

    Weescht welkom Iggy..

  • 16 maart 2016 om 03:29

    Ben extra vroeg opgestaan om ook nog nog snel een ticket van 5 bladzijden te kopen. Tot morgen.

  • 16 maart 2016 om 17:45

    Het laatste nieuws !

  • 16 maart 2016 om 18:40

    Dank je Bert, we gaan er een mooi weekend van maken!! :laugh:

  • 16 maart 2016 om 20:08

    3 km vanaf het vaste land is gelukkig ver genoeg van Terschelling. Als ze als walrus aanspoeld bij het drenkelingen huisje zijn onze sporen al lang weer weg….

    Ik sta al in de startblokken…!

  • 16 maart 2016 om 21:08

    3 km vanaf het vaste land is gelukkig ver genoeg van Terschelling. Als ze als walrus aanspoeld bij het drenkelingen huisje zijn onze sporen al lang weer weg….

    Ik sta al in de startblokken…!

    Ik ook, ik kan alleen mijn rubber laarzen niet vinden.

    Nou dan huren we gewoon een tandem Ferry… :sick:

  • 17 maart 2016 om 06:23

    Herhaling van de update in het agenda item:

    *** UPDATE 17-3-2016 ***

    Een paar punten waar we ons aan zullen houden:

    Op het hele eiland wordt niet harder gereden dan 60km

    Het uitgangspunt is strandrijden dus niet op de onverharde paden elders op het eiland! Er lopen momenteel veel paarden in de wei…dus!

    Op het groene strand voor de Walvis gaan we GEEN donuts draaien of andere stunts, wel zijn we altijd welkom om daar een bakje te doen, maar zet de motor netjes op de parkeerplaats aldaar.

    Op het strand tussen de paviljoens rijden we met gepaste snelheid en houden rekening met ALLE wandelaars en ruiters, gas er af en vooral….zwaaien!

    Op de Noordvaarder (West kant van het eiland) en het stuk voorbij het drenkelingen huisje (rijdend naar het oosten) is ruimte om harder te rijden.

    Er staan op de westkant en de oostkant van het strand gele paaltjes, blijf ALTIJD aan de zeekant van deze paaltjes!

    Ga niet de duinen in en gebruik de aangewezen strandovergangen.

    Houd er rekening mee dat als je op de heuveltjes aan de duinkant rijdt dat wordt gezien als crossen en je daarom KAN worden bekeurd….

    De organisatie heeft de slaaplocatie voor jullie geboekt en draagt zorgt voor de maaltijden, dus alleen daar heb je voor betaald !

    Je neemt deel voor eigen risico, de deelnemers zijn persoonlijk aansprakelijk voor alle schade van welke aard dan ook, die door toedoen of nalatigheid van henzelf of van degene voor wie ze aansprakelijk zijn wordt veroorzaakt. De organisatoren aanvaarden geen aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook tijdens het verblijf op het eiland.

    *** einde update ***

    Veel plezier allen!

  • 17 maart 2016 om 06:41

    Herhaling van de update in het agenda item:

    *** UPDATE 17-3-2016 ***

    Een paar punten waar we ons aan zullen houden:

    Op het hele eiland wordt niet harder gereden dan 60km

    Het uitgangspunt is strandrijden dus niet op de onverharde paden elders op het eiland! Er lopen momenteel veel paarden in de wei…dus!

    Op het groene strand voor de Walvis gaan we GEEN donuts draaien of andere stunts, wel zijn we altijd welkom om daar een bakje te doen, maar zet de motor netjes op de parkeerplaats aldaar.

    Op het strand tussen de paviljoens rijden we met gepaste snelheid en houden rekening met ALLE wandelaars en ruiters, gas er af en vooral….zwaaien!

    Op de Noordvaarder (West kant van het eiland) en het stuk voorbij het drenkelingen huisje (rijdend naar het oosten) is ruimte om harder te rijden.

    Er staan op de westkant en de oostkant van het strand gele paaltjes, blijf ALTIJD aan de zeekant van deze paaltjes!

    Ga niet de duinen in en gebruik de aangewezen strandovergangen.

    Houd er rekening mee dat als je op de heuveltjes aan de duinkant rijdt dat wordt gezien als crossen en je daarom KAN worden bekeurd….

    De organisatie heeft de slaaplocatie voor jullie geboekt en draagt zorgt voor de maaltijden, dus alleen daar heb je voor betaald !

    Je neemt deel voor eigen risico, de deelnemers zijn persoonlijk aansprakelijk voor alle schade van welke aard dan ook, die door toedoen of nalatigheid van henzelf of van degene voor wie ze aansprakelijk zijn wordt veroorzaakt. De organisatoren aanvaarden geen aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook tijdens het verblijf op het eiland.

    *** einde update ***

    Veel plezier allen!

    Daar wist ik allemaal niets van. :laugh:

  • 17 maart 2016 om 06:44

    3 km vanaf het vaste land is gelukkig ver genoeg van Terschelling. Als ze als walrus aanspoeld bij het drenkelingen huisje zijn onze sporen al lang weer weg….

    Ik sta al in de startblokken…!

    :woohoo:

  • 17 maart 2016 om 07:16

    Zonnetje schijnt, wordt een mooie rijdag,

    Heb zojuist telefonisch geboekt voor de ferry, je krijgt dan een boekingsnummer door, en dan kun je kaartje afhalen bij de terminal.

    Prijs was 70 euro, retour motor inc 1 persoon, ik heb ergens gelezen dat het 35,07 zou kosten, maar kan mij vergist hebben……. :silly:

    [quote=”Aap” post=33046]Herhaling van de update in het agenda item:

    *** UPDATE 17-3-2016 ***

    Een paar punten waar we ons aan zullen houden:

    Op het hele eiland wordt niet harder gereden dan 60km

    Het uitgangspunt is strandrijden dus niet op de onverharde paden elders op het eiland! Er lopen momenteel veel paarden in de wei…dus!

    Op het groene strand voor de Walvis gaan we GEEN donuts draaien of andere stunts, wel zijn we altijd welkom om daar een bakje te doen, maar zet de motor netjes op de parkeerplaats aldaar.

    Op het strand tussen de paviljoens rijden we met gepaste snelheid en houden rekening met ALLE wandelaars en ruiters, gas er af en vooral….zwaaien!

    Op de Noordvaarder (West kant van het eiland) en het stuk voorbij het drenkelingen huisje (rijdend naar het oosten) is ruimte om harder te rijden.

    Er staan op de westkant en de oostkant van het strand gele paaltjes, blijf ALTIJD aan de zeekant van deze paaltjes!

    Ga niet de duinen in en gebruik de aangewezen strandovergangen.

    Houd er rekening mee dat als je op de heuveltjes aan de duinkant rijdt dat wordt gezien als crossen en je daarom KAN worden bekeurd….

    De organisatie heeft de slaaplocatie voor jullie geboekt en draagt zorgt voor de maaltijden, dus alleen daar heb je voor betaald !

    Je neemt deel voor eigen risico, de deelnemers zijn persoonlijk aansprakelijk voor alle schade van welke aard dan ook, die door toedoen of nalatigheid van henzelf of van degene voor wie ze aansprakelijk zijn wordt veroorzaakt. De organisatoren aanvaarden geen aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook tijdens het verblijf op het eiland.

    *** einde update ***

    Veel plezier allen!

    Daar wist ik allemaal niets van. :laugh:[/quote]

  • 20 maart 2016 om 13:39

    Heren en dames,

    Het was een mooi weekend.

    Dank voor het vele plezier..

  • 20 maart 2016 om 16:16

    We hebben er inderdaad met z’n allen weer iets moois van gemaakt.
    Bedankt allemaal (ook XT500 leden).

  • 20 maart 2016 om 18:08

    Album aangemaakt, ben benieuwd.