• 16 augustus 2019 om 17:24

    Dan neem ik graag de plek van Philip over.

  • 16 augustus 2019 om 18:37

    Voor vrijdag, zaterdag en zondag komt er nog een plekje vrij om lekker warm en knus te overnachten, want ook ik ga niet mee volgend weekend.

     

  • 16 augustus 2019 om 18:55

    Als el iemand is die zaterdag een stukje wil mee rijden naast een Ténéré 700 van Limburg / Brabant naar het noorden je bent welkom.

  • 17 augustus 2019 om 09:45

     

    Onderweg op de onroad tet route.

  • 17 augustus 2019 om 11:34

    Dan neem ik voor zaterdag & zondag de plek van Barbera graag over.

     

  • 17 augustus 2019 om 16:18

    Ik heb mij net opgegeven voor de TET, maar ik rij alleen de ZONDAG mee. Zondagmorgen rond half negen meld ik mij op de camping in Hengelo (gld) en dan lekker off-road tot ergens boven de boomgrens in Groningen! Zondagavond weer terug naar huis.

  • 17 augustus 2019 om 18:00

    Dan neem ik voor zaterdag & zondag de plek van Barbera graag over.

    Mijn plekje is inmiddels al vergeven aan Ronald B., maar misschien is Philip zijn slaapplaats nog beschikbaar?

  • 17 augustus 2019 om 19:38

    Dan neem ik voor zaterdag & zondag de plek van Barbera graag over.

    Mijn plekje is inmiddels al vergeven aan Ronald B., maar misschien is Philip zijn slaapplaats nog beschikbaar?

    Het lijkt me dat ik eerder aan de beurt was.

  • 18 augustus 2019 om 10:28

    Het lijkt me dat ik eerder aan de beurt was.

    Ik heb Jos via de groepsapp die aangemaakt is voor de TET, gevraagd of hij uitsluitsel kan geven. Omdat je reeds had gereageerd op de plek van Philip, heb ik mijn plek te goeder trouw aan Ronald gegeven.

  • 18 augustus 2019 om 11:18

    Ik heb vrijdag en zaterdag lekker gereden en de 1000 km mijl(kilometer)paal gehaald met mijn nieuwe T7. Ik ben ook blij dat ik zo geliefd ben dat leden dan niet méé gaan volgende week en dat er gevochten wordt om mijn vrij gekomen bedje.

    Van dat laatste moet Jos maar uitsluitsel geven die beheerd de reserveringen.

  • 18 augustus 2019 om 16:19

    Ik denk er over om toch vrijdag al naar het brabantsche af te reizen.

    Ik neem dan wel een tentje mee dus mijn bedje voor de zaterdag is dan ook vrij.

  • 18 augustus 2019 om 16:27

    Marcel  en Ronald kunnen beiden slapen in de bedden van Barbera en Philip.

    En mooi dat Ko op zondag meegaat en ook Arnout gaat weer mee. Ik neem aan op beide dagen.

    Totaal hebben we nu 14 deelnemers en op Zaterdag avond zal Roel de BBQ verzorgen. Het wordt prachtig weer dus het vocht zal niet op de track liggen en moeten we s avonds maar uit de groene flesjes halen. Voor diegenen die zich niet opgegeven hebben… ( of een verkeerde datum in de agenda hebben staan … ) jammer dan.

    weer vooruitzicht

  • 19 augustus 2019 om 16:16

    Heel fijn !

     

    Ter inspiratie.

  • 20 augustus 2019 om 21:43

    Ik kom zaterdag ook ff mee toeren. En ga naar de bbq weer naar huis.

    Heb er zin an!

     

  • 21 augustus 2019 om 11:46

    Ik heb vrijdag en zaterdag lekker gereden en de 1000 km mijl(kilometer)paal gehaald met mijn nieuwe T7. Ik ben ook blij dat ik zo geliefd ben dat leden dan niet méé gaan volgende week en dat er gevochten wordt om mijn vrij gekomen bedje. Van dat laatste moet Jos maar uitsluitsel geven die beheerd de reserveringen.

    Ik zie dat het verbruik toch enórm meevalt!! 
    Heel veel plezier ermee.