• 25 juli 2019 om 11:21

Jos, ik ga ook mee! Met tent…

Vrijdag avond heen, zondag na de rit weer naar huis.Ten Tet

• 25 juli 2019 om 18:14

Ik wil ook mee ! Is er nog een plek over ?

Wil je in een blokhut of met je eigen Tent Marcel ??

en kun je navigeren of rij je achter een ander aan ??

• 25 juli 2019 om 18:15

Jos, ik ga ook mee! Met tent… Vrijdag avond heen, zondag na de rit weer naar huis.Ten Tet

Top ,, Staat genoteerd…  Effe inschrijven aub.

• 28 juli 2019 om 12:30

Hey Jos

Heb je enig idee hoe lang je aan het rijden bent op de lange route met een gemiddeld tempo.

Denk er aan om toch de lange versie te rijden met mn xtz 750.

Met andere woorden, is het te doen als je er een vlot recreatief tempo erop na houdt?

Super groeten Maurice!

• 28 juli 2019 om 21:36

TET track 2x cá 320 km á 8 uur rijden.

IRM route 2x cá 210 km á 4,5 uur rijden.

• 28 juli 2019 om 23:54

Heb vanmiddag samen met mijn Zoon Remon ( XT 660 ) en ikke op mijn Super een paar uur het middelste gedeelte van de track gereden en het was een beetje stoffig maar HEEL GOED te doen.

Nu zit het moeilijkste gedeelte wel in het zuiden en het noorden van de track..

Blijft altijd lastig inschatten.. Gelukkig ligt er een mooie On Road route naast de TET route die in geval van tijd gebrek uitkomst kan bieden.

Diegenen die de route alvast willen hebben kunnen me mailen.

Philip heeft de route geperfectioneerd zodat we van camping naar camping kunnen rijden.

De Bedden en plaatsen voor de tentjes zijn geregeld dus wat ons betreft..

@Jos. Ik heb het plaatje en je email adres even weggehaald. Plaatje wordt een attachment. Mail kan via het adresboek. Groet, Norbert

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 3 dagen geleden door  Norbert Admin. Reden: prive info weggehaald
    Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 29 juli 2019 om 12:47

mooi, dan ga ik voor de lange route

• 30 juli 2019 om 09:34

Laatste stuk tussen Ter Apel en Oude Schans is een makkie met vele snelle rechte stukken. Heb hem vorig jaar nog met Norbert, Jos vd C en Jaap gereden.

#Norbert, jij hebt toch de track met stukken door Duitsland.

• 31 juli 2019 om 12:56

RocketRonny en ik (transalp en xtz750) hebben volgens ons een gemiddeld tempo.

Zijn er meer leden die in een gemiddeld clubje de lange route willen gaan rijden?

Rocket is een kakelvers nieuw lid met een T7 in bestelling.

Heb r zin an!

• 5 augustus 2019 om 21:40

zojuist ook aangemeld, kers vers op dit forum en kers vers op de Tenere 660. ik heb michelin anakee banden, geen noppen ik hoop dat het een beetje te doen is. ik neem een tent mee, heb er zin in !! vrijdag avond tot zondag middag. moet ik nog ergens reserveren voor de camping? gr. Marnix

• 8 augustus 2019 om 19:28

Laatste UPDATE in de AGENDA.

ZATERDAG morgen 9 uur vertrek vanaf CAMPING de Kuilen in SOMEREN..  Iedereen met een eigen tent kan zich nog opgeven tot 21 augustus. (i.v.m. de boodschappen voor de Zaterdag avond.)

De vrijdagavond (eten en/of drinken ) en zaterdagmorgen ( ontbijt ) zal zelf geregeld moeten worden. De Zaterdagavond gaan we BBQ en.

Route voor On ROAD  en OFF Road beschikbaar op GPX. ( mail naar Philip of Jos )

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 9 augustus 2019 om 10:14

Ligt er beddengoed in de chalets en blokhut of moeten we daar zelf voor zorgen?

• 10 augustus 2019 om 08:56

Ligt er beddengoed in de chalets en blokhut of moeten we daar zelf voor zorgen?

Het beddengoed kun je zelf huren op dee camping.  Misschien makkelijker om zelf een slaapzak mee te nemen.

Om dit draadje te ontlasten is er trouwens een watts app groep gemaakt waar alle deelnemers in zitten.

• 10 augustus 2019 om 15:25

Ik wil ook mee ! Is er nog een plek over ?

Wil je in een blokhut of met je eigen Tent Marcel ?? en kun je navigeren of rij je achter een ander aan ??

Als het nog kan een blokhut en ik ga in de achtervolging.

• 16 augustus 2019 om 13:11

Aangezien ik niet in de gaten heb gehad was de datum verplaatst 16 naar 23 augustus is er volgende week plek vrij gekomen in de caravan en blokhut. Ik moet werken volgende week.